Články o značce Škoda
Škoda Auto je česká automobilová značka založená v roce 1895 jako Laurin a Klement. Zpočátku se společnost Laurin a Klement soustředila na výrobu jízdních kol a motocyklů, až do roku 1925, kdy se stala součástí koncernu Škoda. Od té doby se společnost začala soustředit především na výrobu automobilů a dodnes se jedná o největšího výrobce automobilů v České republice. V roce 1991 se Škoda stala součástí koncernu Volkswagen vedle automobilek jako SEAT či Audi. Sídlo automobilky se nachází v Mladé Boleslavi a vozy Škoda jsou nabízeny k prodeji v Evropě, Asii, Africe, Americe i Austrálii.
Nejčastější problémy s vozidlem Škoda Octavia 2 1.9 TDI
Škoda Octavia 2 s motorem 1.9 TDI je i přes svůj věk stále oblíbeným vozem. Je spolehlivá, prostorná a relativně nenáročná na úd…
Škoda Octavia 2 1.9 TDI: nevracející se ruční brzda
Potýkáte se s nevracející se pákou ruční brzdy u vozu Škody Octavia 2 1.9 TDI? Ruční brzda – věrný parťák v kopcích a záchranná …
Škoda Fabia a letní pneu
Máte doma první, druhou nebo třetí generaci oblíbeného modelu Škoda Fabia a hledáte vhodné pneumatiky na letošní letní sezónu 20…
Škodovky, které se nikdy nedostaly do výroby
Odhalte s námi fascinující příběhy prototypů Škoda, které se nikdy nedostaly do sériové výroby. Objevte zapomenuté sny českoslov…
Škoda vyrobila 200 tisíc Enyaqů
Elektromobily automobilky Škoda si začínají získávat své zákazníky. Dominuje hlavně model Enyaq, neboť český výrobce jich vyrobi…
Škodovka zamířila na nový trh
Tuzemská automobilka Škoda vstoupila před pár týdny na nový trh. Konkrétně se jedná o Brunej, v tamním hlavním městě Bandar Seri…
Škoda Epiq: Představení levného elektromobilu
Evropské automobilky potřebují nabízet levné elektromobily, které mohou konkurovat čínské konkurenci. Jedním z nich bude i Škoda…
Jak funguje pohon u 4x4 u vozů Škoda?
Dřív to býval Haldex, dnes je to BorgWarner, kdo zajišťuje, že vozy Škoda mají trakci i za ztížených podmínek. Jak funguje posle…
Škoda Octavia dostala decentní facelift
Nejpopulárnější auto novodobé české historie prošlo malým faceliftem. Oktávka dostala řadu drobných vylepšení, změnami prošla na…
Test: Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4 – dotažené auto
Karoq. Takové nudné auto, kterých denně vídáme na silnicích desítky. Jenže jak jsme se sami přesvědčili, je to velmi povedený pr…
Škoda Karoq – cena a konfigurace
Škoda Karoq prošla redakčním testem. Ale jaká je vlastně cena tohoto auta, za co se vyplatí připlatit a co v konfigurátoru nezaš…
Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4 spotřeba
Koncernové naftové motory stále ještě vynikají skvělou spotřebou. U Škody Karoq tomu nebylo jinak a agregát s výkonem 110 kW se …
Škoda Karoq 2.0 TDI rozměry
Model Karoq se nachází uprostřed portfolia SUV automobilky Škoda. Jak velké je vlastně toto auto a jaký konkurent je mu rozměry …
Test: Škoda Octavia 2.0 TDI – ultimátní služebák nebo příjemně obyčejné auto?
Do rukou se mi dostala Škoda Octavia 4 2.0 TDI ve velmi zajímavé specifikaci. Druhý nejnižší výbavový stupeň Ambition, rozumné p…
Škoda Octavia Liftback 2.0 TDI rozměry
Škoda Octavia vždy bodovala svou praktičností a je celkem jedno, zdali jste volili provedení liftback nebo kombi. Rozměry vozu Š…
Škoda Octavia Liftback 2.0 TDI spotřeba
Otestovali jsem spotřebu Škody Octavia 2.0 TDI v nejslabším provedení. Dokáže tato náhrada předchozí naftové šestnáctistovky pře…
Výhody a nevýhody carsharingu
Před časem jsem si skrze službu sdílených aut Car4Way půjčil náhodnou Škodu Karoq z ulice a vyrazil s ní až na sever Polska. Toh…
Škodou Karoq z ulice až na sever Polska (2. díl)
Přes službu sdílených aut Car4Way jsem si půjčil náhodnou Škodu Karoq z pražských ulic a ujel s ní přes 1 600 kilometru na sever…
Škodou Karoq z ulice až na sever Polska (1. díl)
Přes službu sdílených aut Car4Way jsem si půjčil náhodnou Škodu Karoq z pražských ulic a ujel s ní přes 1 600 kilometrů na sever…
Druhý názor na Škodu Kodiaq RS: Rozlučka s nepochopeným univerzálem
S kolegou Jakubem, který napsal obsáhlý test Škody Kodiaq RS, jsme s trochou nadsázky něco jako jin a jang. V některých názorech…
Test: Škoda Kodiaq RS – benzín mu sluší
Facelift Škody Kodiaq přinesl spíš decentní úpravy, nicméně model RS přišel o diesel s dvěma turby a nahradil ho motor spalující…
Škoda Kodiaq RS – cena a konfigurace
S nástupem nové generace Kodiaqu se ta současná pomalu chystá do důchodu. Ke konci výroby ale často následují doprodeje s atrakt…
Škoda Kodiaq RS – rozměry
Škoda Kodiaq RS možná evokuje trochu sportovna, stále je to ale především praktický univerzál. Rozebrali jsme jeho rozměry a por…
Škoda Kodiaq RS – spotřeba
Škoda Kodiaq RS je univerzál na rychlé cestování. Jaká je ale jeho spotřeba se silným benzinovým motorem? K lepším výsledkům si …
Druhý názor na vůz Škoda Octavia 2.0 TDI Sportline
Škoda Octavia 2.0 TDI ve výbavě Sportline. Dokáže sportovnější výbava ozvláštnit jinak příjemně obyčejné auto? Toto jsou mé ryzí…
Škoda Enyaq - rozměry
Elektrická Škoda Enyaq je pořádný kus auta. Jakpak by ne – svou velikostí míří především na elektricky smýšlející rodiny, a ne n…
Škoda Enyaq - cena a konfigurace
Nejlevnější Škodu Enyaq u nás koupíte za 1 239 900 korun, už v základu ale dostáváte slušnou výbavu. Kdo by rád utrácel za přípl…
Elektromobilem do Chorvatska a zpět (3. díl)
Ani první dva díly seriálu o cestě elektrickou škodovkou do chorvatského Splitu nestačily k popisu všech trablů. Situace s nabíj…
Elektromobilem do Chorvatska (2. díl)
V prvním dílu seriálu o cestě do Chorvatska jsem vydefinoval základní podmínky, za kterých jsem se vydal na epickou výpravu k mo…
Elektromobilem do Chorvatska (1. díl)
S tím, jak nás bruselské požadavky tlačí do elektromobility, bychom si měli zvyknout, že i na delší cesty budeme časem víc a víc…