PRÁCE 🧰

Škoda Karoq – cena a konfigurátor

5. 1. 2024 3 min. čtení diskuze (0) Tipy a rady Škoda

Škoda Karoq prošla redakčním testem. Ale jaká je vlastně cena tohoto auta, za co se vyplatí připlatit a co v konfigurátoru nezaškrtávat? Podívali jsme se na to podrobně!

Je zajímavé, že po uvedení na trh stála 530 900 korun, dnes se nedostanete pod 699 900 korun. Jistě, mezitím proběhl facelift (provázený zdražením o více jak 100 tisíc korun), ale přesto je zkrátka cenovka auta poměrně sebevědomá ve srovnání s konkurencí.

Nejlevnější Fresh

Úplné cenové dno najdeme tedy u výbavového stupně Fresh, za výše zmíněných 699 900 korun. Už to samo o sobě bude velké části zákazníků bez problémů stačit. V ceně je dvouzónová klimatizace, přední LED světla, jednoduchý tempomat, světelný a dešťový senzor, 8“ virtuální kokpit, ale taky třeba USB-C vpředu. Pozor, jedná se o akční nabídku, vycházející ze stupně Ambition. Oproti němu navíc obsahuje parkovací senzory přední i zadní, Kessy a dalších několik vymožeností, jako třeba vyhřívání sedadel a volantu nebo parkovací kameru vzadu.

A dokonce je možné mít výbavu Fresh za necelých 700 tisíc korun jak s benzinovým motorem 1.5 TSI o výkonu 110 kW, tak i s naftovým dvoulitrem 2.0 TDI, který má výkon 85 kW. Obě motorizace samozřejmě s šestistupňovým manuálem. Za automat DSG se připlácí vždy 50 tisíc korun.

Střední Style

Za 790 900 korun dostanete výbavu Style. Obsahuje větší infotainment, adaptivní tempomat, sedadla potažená látkou, 10“ virtuální kokpit, velký infotainment, stříbrný střešní nosič, zadní spoiler, vyhřívání čelního skla a hlavně komfortní sedadla, která jsou daleko pohodlnější než ta základní. Mimochodem, jak přední, tak zadní sedačky jsou v této výbavě vyhřívané.

Nejvyšší Sportline

Vrcholem je výbava Sportline, která jako jediná umožňuje volbu motoru 2.0 TSI, a to vždy v kombinaci s automatem a pohonem všech kol. Dále tu jsou sportovní sedadla, mimochodem poměrně povedená, a to dokonce s vyhříváním. Je tu audiosystém Canton s deseti reproduktory, asistent změny jízdního pruhu, Matrix-LED světlomety, panoramatický kamerový systém, automatické parkování, a dokonce dostanete i nouzové rezervní kolo. To vše za částku začínající na 865 900 korunách, přičemž dalšími příplatky za výbavu není problém se dostat nad milion korun.

Za co si připlatit?

Pokud potřebujete tažné zařízení, počítejte s příplatkem 25 tisíc korun. 3 900 korun za rezervní kolo není nic brutálního, rozhodně bychom si tuto položku v konfigurátoru zaškrtli, protože je to stokrát lepší než sada na lepení pneumatik. Co ještě stojí za zvážení, pokud cestujete ve více jak dvou lidech, je třízónová klimatizace. Před čím bychom naopak varovali, je panoramatické střešní okno. Ano, je to fajn, ale jen do té doby, než se to začne kazit. Pokud to skutečně musíte mít, nezapomínejte na údržbu odvodňovacích kanálků, které stojí za většinou problémů. Bezpodmínečnou součástí výbavy by měl být funkční paket, který je velmi praktický. Síťový program, cargoelementy a oboustranný koberec umějí opravdu usnadnit život, potěší i koš na odpadky.

Zdroj info: škoda.
Zdroj médií: Škoda.

Podobné články