Články o značce Volkswagen
Německá automobilka, známá díky svému ikonickému modelu Beetle, byla založená v roce 1937. Volkswagen Group je jeden z největších světových automobilových koncernů, do něhož spadají značky jako Audi, Bentley, Bugatti, Porsche, Lamborghini, SEAT nebo Škoda.
Volkswagen Golf letos slaví 50 let
Volkswagen Golf – jméno, které rezonuje v srdcích automobilových nadšenců po celém světě už padesát let. Ale co dělá z tohoto ha…
Vrátí se na silnice VW Scirocco?
Ve Volkswagenu se schyluje k návratu oblíbeného modelu Scirocco. Tentokrát by to mělo být ve formě elektromobilu. Pro Volkswagen…
Akcie automobilky Volkswagen – vyplatí se investovat?
Vyplatí se investice do akcií německé automobilky Volkswagen? Připravili jsme pro vás potřebnou analýzu.
Vybíráme ojetinu – Volkswagen Golf V (3. díl) – naftové motory
Po dost komplikovaném kličkování mezi zážehovými agregáty se dostáváme k dieselům. Tady už je portfolio jednodušší, ale nikoliv …
Vybíráme ojetinu – Volkswagen Golf V (2. díl) – benzinové motory
V průběhu pěti let, kdy se pětkový golf vyráběl, se pod jeho kapotu dostala na dnešní poměry skutečně velmi široká paleta motori…
Vybíráme ojetinu – Volkswagen Golf V (2003–2008) (1. díl)
Pro německou automobilku Volkswagen není snad důležitější model než Golf. Nebo minimálně do té doby, než se začala Evropa přiklá…
Vybíráme ojetinu – Volkswagen Golf IV (3. díl) – naftové motory
Na úvod dobrá zpráva! Vznětové motory se u čtyřkového golfu povedly všechny. Pravda, není jich moc, ale za to nemůžete vyloženě …
Vybíráme ojetinu – Volkswagen Golf IV (2. díl) – benzinové motory
Volkswagen Golf ve čtvrté generaci ukázal, jak univerzálním autem je. Pod jeho kapotu se dostala neuvěřitelná škála zážehových m…
Vybíráme ojetinu – Volkswagen Golf IV (1997–2003) (1. díl)
Jedno z nejpovedenějších a nejprodávanějších aut všech dob. Čtyřkový golf měl zaděláno na úspěch, protože nabídl příkladnou odol…
Vybíráme ojetinu – Volkswagen Golf VI (3. díl) – naftové motory
Vznětové agregáty se pod kapotu golfu 6 dostaly ve dvou objemech, zároveň ale také v několika modifikacích. Je dobré vědět, kter…
Vybíráme ojetinu – Volkswagen Golf VI (2. díl) – benzinové motory
Paleta zážehových motorizací je zde vcelku široká a vybere si asi každý. Nicméně některé možnosti jsou dost rizikové, na druhou …
Vybíráme ojetinu – Volkswagen Golf VI 2008–2012 (1. díl)
Po páté generaci by člověk čekal plnohodnotnou šestou, jenže jsme se v roce 2008 dočkali Volkswagenu Golf, který by se dal označ…
Nejlepší způsoby financování vozu Volkswagen Tiguan
Moderní vůz Volkswagen Tiguan je snem nejednoho řidiče. Pokud byste ho rádi vlastnili také, ale nemáte dostatečnou částku k jeho…
Nejlepší způsoby financování vozu Volkswagen Golf
Klasika, která nevyjde z módy. To je Volkswagen Golf. Tento variabilní vůz je snem řady řidičů. Pokud patříte mezi ně, pojďte se…
Nejlepší způsoby financování vozu Volkswagen Passat
Automobil Volkswagen Passat vám na cestách poskytne dostatek komfortu a bezpečí. Tento moderní vůz představuje skvělý dopravní p…
Co můžeme očekávat v roce 2023 od značky Volkswagen?
Nedalo nám to a napsali jsme do automobilek působících na českém trhu, jak to vidí s rokem 2023. Zajímal nás především vývoj cen…
Elektromobily a hybridy Volkswagen, ze kterých vybírat?
Na hodně rozjetý vlak elektromobility velmi sebevědomě nastoupil i Volkswagen. Nabídka automobilky je tak na vozy s elektromotor…
Volkswagen Type 2 T1 s extrémní úpravou byl po 60 letech restaurován
Radikální úpravy aut nejsou doménou posledních dekád. Už dříve docházelo k tomu, že si lidé někdy upravili vozidlo pro své potře…
Ženský test VW Multivan
Jak jednou ochutnáte takhle velké auto, nebudete chtít řídit nic jiného. Obzvlášť, když se jedná o variabilní vůz, který se naví…
Ženský test Volkswagen Polo Style 1.0 TSI
Model německého výrobce vždy znamenal tak trochu synonymum pro mladé lidi, kteří chtěli vlastnit trošku chick auto. Jenže stejně…
Rozlučte se: Volkswagen Passat končí jako sedan, nástupce přijde pouze jako kombík
Nástupce aktuálního Passatu přijde za rok, už teď je ale jasné, že bude pouze jako kombi. Elegantní sedan si tak můžete ještě po…
Volkswagen ID Buzz byl poprvé nachytán bez maskování
Součástí elektrické ofenzivy Volkswagenu má být i malá bateriová dodávka, tedy sourozenec Multivanu a Transporteru. Podařilo se …
Nový Multivan bude dost odlišný. Volkswagen prozradil vše podstatné
Volkswagen hodně dlouho držel tak nějak podobnou "fazónu" svého ikonického Multivanu. Pokračovatele rodu, tedy generaci T7 si s …
Volkswagen ukázal ID.X. Blíží se první zábavný elektromobil?
Nejvýkonnější varianta elektromobilu ID.4 má přídomek GTX. Může se pyšnit pohonem všech kol a výkonem 220 kW. Stejné komponenty …
Volkswagen vám prodá systém samořízení. Zaplatíte 180 korun za hodinu
Systémy, které jsou schopné převzít řízení za řidiče, ačkoliv zatím jen částečně, jdou neustále kupředu. A tím se samozřejmě do …
Volkswagen plánuje vývoj vlastních čipů. Získá tím konkurenční výhodu
Coronavirová pandemie způsobila obří komplikace ve výrobě a logistice. Mimo jiné i silný nedostatek polovidičových čipů, který n…
Test: Volkswagen Multivan 2.0 TDI 6.1
Cokoliv dodávkoidního máme v redakci rádi. Jsou to většinou maximálně utilitárně zaměřená auta, která se skvěle řídí. Proto jsem…
Vše o voze VW Passat B6 a B7 (2005 - 2010)
Šestá generace populárního Volkswagenu Passat přinesla řadu změn a modernizací. Ne všechny se podařilo implementovat bezchybně. …
Volkswagen už má prototyp robota, který vám přijede dobít elektromobil
Dobíjení elektromobilů je a do budoucna bude velké téma. Ne vždy bude asi nutné zajíždět k nabíjecím stanicím, někdy stačí prost…
Volkswagen končí s výrobou e-Golfu. Na trhu ho nahradí ID.3
Dlouho vyráběný elektromobil končí, aby byl nahrazen novým. Jakkoliv je elektrický Golf trochu kompromisní, je to skvělé auto. I…