Po dlouhém a pečlivém vybírání jsme konečně našli! Zajímá vás, jakým autem pojedeme příští rok na zimní Gumbalkan? Gumbalkan je poloorientační nezávodní offroadový roadtrip jižní Evropou s auty, jejichž pořizovací hodnota činí 25 000 korun.
Vybrali jsme auto na Gumbalkan
Články na téma s Portálem řidiče na Gumbalkan:
- Portál Řidiče pojede Gumbalkan
- Vybrali jsme auto na Gumbalkan - právě čtete
- Jak vybrat auto na Gumbalkan
- Příprava obyčejného auta na Gumbalkan
- Zpověď dobrodruha akce Gumbalkan
- Gumbalkan začíná: Adrenalinový start a nečekaná závada!
- Porovnání auta před a po úpravách na Gumbalkan
- Gumbalkan: Cesta za poznáním – Maďarsko, Rumunsko a... sopky?
- Gumbalkan: Opravy auta, Drákula a tajemný tunel
- Gumbalkan: Cíl a návrat domů
- Gumbalkan 2024: Roadtrip úspěšně zakončen
Adrenalin, neskutečné silnice a nezapomenutelné zážitky. To jsou slova, která vzbuzují vášeň u mnoha milovníků automobilů. Co byste řekli, kdybychom vám prozradili, že se na Gumbalkanu, akci, kde se jezdí autem s cenovkou do 25 tisíc, objeví jeden z mnoha vozů, který si svým vzhledem a výkonem rozhodně zaslouží pozornost. I když není řeč o supervozech značky Ferrari nebo Lamborghini, zrovna ten náš hrdina tohoto příběhu má v sobě cosi záhadného a neodolatelného. Jaké auto jsme nakonec vybrali na startovní čáru akce Gumbalkan?
Také čtěte
Náš výlet do neznáma: jaké auto jsme nakonec vybrali
Na začátku března nás čeká pětidenní cesta přes Slovensko, Maďarsko a především Rumunsko. Při projíždění tolika států je potřeba sehnat automobil, který bude spolehlivý. A přesně to jsme taky udělali! Pro svůj rozsáhlý výlet jsme vybrali vůz Subaru Impreza z roku 2002. Cítíte tu ironii? Naše skupina má velmi ráda výzvy, a proto jsme si pro tento výlet vybrali plochý motor, který se bije mezi sebou.
Subaru Impreza z roku 2002 je druhou generací Imprezy, která byla v nabídce od roku 2000 do roku 2007. Tato generace byla dostupná jako čtyřdveřový sedan nebo pětidveřový hatchback a měla několik různých motorizačních a výbavových verzí. My máme jednu z těch spolehlivějších. Čtyřválcový dvoulitr o výkonu 92 kW zní na naše poměry na zasněžené rumunské cesty jako skvělá zábava. Impreza je obecně známá pro svůj pohon všech kol (AWD), což poskytuje vynikající trakci a stabilitu, proto je Subaru ideální volbou pro jízdu po různých typech povrchů, včetně horských silnic, offroadových cest nebo sněhu. Díky skvělému sportovnímu podvozku, Impreza v terénu vždy skvěle fungovala.
Optimismus je důležitý
Buďme však upřímní. Koupili jsme auto, které má za sebou už 21 let a během této doby bylo využíváno především pro zabavení mladých na poli nebo v lese. Kastle je značně obouchaná, několikrát lakovaná a shnilá na kost. Technickou má Réza naštěstí novou, z motorového hlediska je poměrně v dobrém stavu, což je alespoň o pár starostí méně. Abychom našemu Subaru vrátili jeho bývalou slávu, máme v plánu rozsáhlý facelift v podobě nového "profi" laku (čti barva ve spreji), zvýšení světlé výšky pro bezproblémovou jízdu v terénu a další úpravy pro zlepšení našeho pohodlí. Pokud vás zajímá, jak budou všechny tyto úpravy vypadat na našem voze, těšte se na další článek, který vyjde už zanedlouho.
Zdroj médií: Nikola Vrabel.