Jedno z nejlevnějších aut na trhu bylo v první generaci doslova synonymem pro lacinost. Design byl takový, aby splnil požadavky na co nejnižší cenu, zpracování zrovna tak. Trojka už je trochu jiná liga a podobně velkou konkurenci si v nemálo ohledech maže na chleba. Vyzkoušeli jsme ji na cestě do polského Gdaňsku a zde jsou poznatky:
Dacia Sandero Stepway na cestě do Polska

Články na téma Dacií Sandero do Polska:
- Do polského Gdaňsku Dacií Sandero za 1487 korun (1. díl)
- Do polského Gdaňsku Dacií Sandero za 1487 korun (2. díl)
- Do polského Gdaňsku a zpět Dacií Sandero za 3506 korun (3. díl)
- Cesta do Gdaňsku Dacií Sandero - právě čtete
Za dva dny jsem s Dacií Sandero ujel 1475 kilometrů, což je porce, po které už lze leccos zhodnotit. Základním problémem většiny testů je totiž fakt, že se s autem v průběhu jednoho týdne těžko dostanete na delší cestu. Je fajn najezdit třeba každý den sto kilometrů, ale spousta věcí se projeví až po pár hodinách jízdy.
Pracuj v oboru auto-moto
Největší problém Dacie Sandero
Začnu negativně a postěžuji si. Sandero mi vyhovovalo v mnoha směrech a vůz nemá žádný zásadní problém. Jenže po pár hodinách se přeci jenom jeden neduh projevil, a to absence bederní opěrky. Když jedu do města na nákup, je mi to jedno. 50 kilometrů posedím na jakékoliv sesli, ale když se vypravím přes kus Evropy, potřebuju mít dobře podepřená záda. Trochu nechápu, proč EU nařizuje výrobcům aut kde co, ale neudělá povinný tento elementární prvek. Na výsledné ceně by se to projevilo minimálně, ale na kondici zad řidičů by se to podepsalo významně. Nebylo to zase takové drama a jednou za rok to přežiju, prostě jsem si musel jen čas od času zastavit, udělat pár kroků a protáhnout se.
Tříhrnek jede pěkně
Tento článek je prémiovým obsahem pro přihlášené uživatele
Přihlášení je zcela ZDARMA a získáte díky němu přístup k množství prémiového obsahu
POKRAČOVAT ZDARMA PO PŘIHLÁŠENÍ