🇦🇹 Diesel 1,67 € Natural 95 1,55 € 🇨🇿 Diesel 38,09 Kč Natural 95 37,60 Kč 🇩🇪 Diesel 1,73 € Natural 95 1,75 € 🇫🇷 Diesel 1,78 € Natural 95 1,79 € 🇭🇷 Diesel 1,48 € Natural 95 1,46 € 🇭🇺 Diesel 601,54 HUF Natural 95 581,17 HUF 🇮🇹 Diesel 1,80 € Natural 95 1,81 € 🇵🇱 Diesel 6,64 PLN Natural 95 6,47 PLN 🇸🇮 Diesel 1,54 € Natural 95 1,51 € 🇸🇰 Diesel 1,61 € Natural 95 1,49 € 🇦🇹 Diesel 1,67 € Natural 95 1,55 € 🇨🇿 Diesel 38,09 Kč Natural 95 37,60 Kč 🇩🇪 Diesel 1,73 € Natural 95 1,75 € 🇫🇷 Diesel 1,78 € Natural 95 1,79 € 🇭🇷 Diesel 1,48 € Natural 95 1,46 € 🇭🇺 Diesel 601,54 HUF Natural 95 581,17 HUF 🇮🇹 Diesel 1,80 € Natural 95 1,81 € 🇵🇱 Diesel 6,64 PLN Natural 95 6,47 PLN 🇸🇮 Diesel 1,54 € Natural 95 1,51 € 🇸🇰 Diesel 1,61 € Natural 95 1,49 €

Dacia Sandero Stepway na cestě do Polska

11. 7. 2023 7 min. čtení diskuze (0) Tipy a rady Rádce motoristy Cesta do Polska Dacií Sandero do Polska

Jedno z nejlevnějších aut na trhu bylo v první generaci doslova synonymem pro lacinost. Design byl takový, aby splnil požadavky na co nejnižší cenu, zpracování zrovna tak. Trojka už je trochu jiná liga a podobně velkou konkurenci si v nemálo ohledech maže na chleba. Vyzkoušeli jsme ji na cestě do polského Gdaňsku a zde jsou poznatky:

Cesta do Gdaňsku Dacií Sandero

Za dva dny jsem s Dacií Sandero ujel 1475 kilometrů, což je porce, po které už lze leccos zhodnotit. Základním problémem většiny testů je totiž fakt, že se s autem v průběhu jednoho týdne těžko dostanete na delší cestu. Je fajn najezdit třeba každý den sto kilometrů, ale spousta věcí se projeví až po pár hodinách jízdy.

Pracuj v oboru auto-moto

Největší problém Dacie Sandero

Začnu negativně a postěžuji si. Sandero mi vyhovovalo v mnoha směrech a vůz nemá žádný zásadní problém. Jenže po pár hodinách se přeci jenom jeden neduh projevil, a to absence bederní opěrky. Když jedu do města na nákup, je mi to jedno. 50 kilometrů posedím na jakékoliv sesli, ale když se vypravím přes kus Evropy, potřebuju mít dobře podepřená záda. Trochu nechápu, proč EU nařizuje výrobcům aut kde co, ale neudělá povinný tento elementární prvek. Na výsledné ceně by se to projevilo minimálně, ale na kondici zad řidičů by se to podepsalo významně. Nebylo to zase takové drama a jednou za rok to přežiju, prostě jsem si musel jen čas od času zastavit, udělat pár kroků a protáhnout se.

Interiér Dacie Sandero

Tříhrnek jede pěkně

Tento článek je prémiovým obsahem pro přihlášené uživatele

Přihlášení je zcela ZDARMA a získáte díky němu přístup k množství prémiového obsahu

POKRAČOVAT ZDARMA PO PŘIHLÁŠENÍ

Podobné články