Věčné téma, na které nám chodí často dotazy - jaké malé auto s automatem vybrat? Typicky pro ženu do města, která bude jezdit převážně sama nebo maximálně s jedním malým dítětem a do kufru se musí vejít kabelka a menší nákup.
Vybíráme nové malé auto s automatem

Články na téma vybíráme nový vůz:
- Jaké nové auto do 300 000 Kč?
- Nejlepší MPV na trhu. Dá se ještě sehnat pro rodinu velký vůz?
- Jaké nové auto do 400 tis. Kč?
- Má smysl řešit, jak zajet nové auto?
- Vybíráme nové malé auto s automatem - právě čtete
- Koupit nové nebo ojeté auto?
- Nový rodinný vůz se 7 místy - je co vybírat?
- Jaký je nejlepší nový hatchback?
- Lze sehnat nové malé auto 4x4?
- Jaké nové malé auto do terénu?
Peugeot 208
Hodně často je Peugeot volbou zákazníků především kvůli stylu. Zvenčí vypadá auto dost dravě, částečně díky vertikálním předním světlometům. Uvnitř pak překvapí především nahoře a dole zploštělý volant, netradičně řešená tlačítka středového panelu a vůbec je to uvnitř vlastně samá hrana. Na druhou stranu, proč ne? Benzínová jedna-dvojka s výkonem 74 kW bohatě stačí. Navíc už základní bezpříplatková žlutá je vcelku pěkná a k autu sedne víc, než barvy za příplatek.
Nissan Micra
Další, designově poměrně výrazný, městský bojovník, který ale tentokrát má převodovku typu CVT. Vzhledem k tomu, že převodovka nemá žádné stupně, respektive jich má v podstatě nekonečné množství a má také nejmenší ztráty, je Micra tak trochu černým koněm našeho výběru. Tříválec je sice trochu uklepaný, ale po zahřátí vibrace zmizí a jeho projev se stane akceptovatelně kultivovaným.
Hyundai i10
Korejská novinka má robotizovaný automat, což je sice levná technologie, ale s tak trochu specifickým projevem. Zkrátka jak kdyby za vás řadil někdo jiný, ale ten manuál (robotizovaný) tam je. Ve městě i10 funguje skvěle, zejména podvozkem. Jak už jsme od Hyundai za poslední léta zvyklí, je to bytelně postavený vůz, který nabízí víceméně to samé co konkurenti, ale za nižší cenu. Zamrzí akorát volant, který není vysouvatelný a ne zcela přesvědčivé zpracování interiéru. Nicméně, to asi Hyundai časem vychytá, přeci jen je i10 na trhu zatím jen chvilku.
Opel Corsa
Kolegyně Míša měla na test parádní Corsu s hydroměničovým automatem, která se ve městě rozhodně neztratí. Oranžová jí fakt sluší a GS-Line slibuje i o něco sportovnější zážitek (a s tím spojenou vyšší spotřebu). Skvěle ale fungují asistenční systémy a pochválen byl i infotainment. Pokud se smíříte se silnějším A sloupkem, což může být ve městě trochu nevýhoda, nevidíme důvod, proč do Corsy nejít.