Dekarbonizace benzinových a naftových motorů
Moderní naftové a benzínové motory jsou obzvlášť náchylné ke vzniku usazenin v motoru. Jak probíhá dekarbonizace benzinového agregátu a jak agregátu naftového? To se dozvíte v článcích níže v této sekci.
Články na téma dekarbonizace motoru vodíkem
Dekarbonizace motoru vodíkem řeší důsledek, ne příčinu
S výjimkou dekarbonizací vyloženě starých motorů, které mají za sebou třeba půl milionu kilometrů, jde obvykle spíše o řešení ná…
Články na téma dekarbonizace motorů
Dekarbonizace benzinového motoru
Dnešní benzinové motory jsou obzvláště náchylné ke karbonování. Je to dáno řadou konstrukčních řešení, která mají pozitivní vliv…
Dekarbonizace CNG/LPG vozů
Karbon v motoru vzniká nedokonalým spalováním benzínu nebo nafty. Jenže jak je to u pohonu na LPG nebo CNG? Je i zde třeba dekar…
Dekarbonizace naftového motoru
Vznětové agregáty mají navrch obvykle ve spotřebě, nicméně spolehlivostí a jednoduchostí údržby se jen málokdy mohou těm zážehov…
Jak na dekarbonizaci spalovacího motoru
Karbon je nepřítelem moderních přímovstřikových motorů. Usazené uhlovodíky se rády připékají na kovové povrchy, snižují výkon, z…