Cenová hranice ojetiny 300 tisíc korun je pro spoustu lidí maximum toho, kolik si mohou dovolit za vůz dát. I tak se dá ale vybrat spousta krásných aut, která ještě mají hodně před sebou.
Známe nejlepší ojetiny do 300 000 Kč
Články na téma vybíráme ojeté vozidlo v daném rozpočtu:
- Jaké je nejlepší rodinné kombi? Známe ty nejlepší kousky za 100, 200 i 300 tisíc
- Jaké ojeté auto do 400 tis. Kč?
- Ojetá auta, která lze sehnat za jednu výplatu
- Ojetá auta, která lze sehnat za dvě výplaty
- Jakou vybrat ojetinu do 300 000 korun? - právě čtete
- Ojetý elektromobil do půl milionu
- Ojeté auto do 50 000 Kč, které se vám vyplatí koupit
Nejlepší ojetiny do 300 000 korun
Ford S-Max první generace
Solidní alternativa ke Sharanu a dalším MPV. Ford nabízí lepší podvozek a velmi dobrou dynamiku, pokud sáhnete po motoru 2.2 TDCi. Dodával se s povedeným šestistupňovým manuálem, nebo hydroměničovým automatem Aisin o stejném počtu převodů. Špatný není ani dvoulitr, ale u toho berte pouze a jenom manuál. Párovat se dal i s dvouspojkou PowerShift, ale ta je dost nespolehlivá, její životnost je dost limitovaná a opravy vycházejí dost draho.
Nabídka ojetých vozů Ford S-Max 1. generace
Opel Astra
Předposlední generace astry sice není tak nápadná a krásná, jako ta úplně nejnovější, ale ceny ojetin jsou docela příznivé. Za 300 tisíc korun seženete i kousek s povedeným dieselem 1.6 CDTI, který umí jezdit i za čtyři litry na sto. Žádný přeborník ve výkonu to sice není, ale pro běžného řidiče je to zcela dostačující motorizace. Uvnitř je dost místa a kdo by potřeboval zavazadelník větší, než je základních 370 litrů, může v inzerci hledat variantu kombi. V dané cenové hladině je to jedno z nejlepších aut.
Inzeráty ojetých aut Opel Astra
Peugeot 508
Konzervativně laděné auto, prosté jakékoliv extravagance nebo výrazu. Jak se na vůz z Francie sluší a patří, je jízda spíše houpavá, než kodrcavá. Základní zážehovou 1,6 THP berte do města, hlavní těžiště nabídky motorů je však v agregátech vznětových. Spořivější řidiče potěší 1.6 HDI, který sice umí jezdit s velmi sympatickou spotřebou, na druhou stranu na dálnici mu dochází dech. Rozumnější je pro tyto účely možná 2.0 HDI (103 nebo 120 kW), ten nemá problém ani s trvalou okupací levého dálničního pruhu. Vrcholem je 2.2 HDI s výkonem 150 kW, který jede velmi pěkně. Ať už vezmete sedan nebo kombík, dostane posádka nadprůměrný příděl prostoru, zejména ti vzadu budou mít dost místa pro kolena, protože hodnota rozvoru je 2 871 mm.
Nabídka spolehlivých ojetin - Peugeot 508
Honda Civic
Za „tři kilča“ seženete devátou generaci s malým nájezdem ve velmi zachovalém stavu. Na výběr máte ze dvou benzínových (1.4 i-VTEC a 1.8 i-VTEC) a dvou naftových (1.6 i-DTEC a 2.2 i-DTEC) motorů. U japonských aut obvykle doporučujeme držet se výhradně zážehových agregátů a ani zde to nebude jinak – vznětové motory jsou tu sice poměrně spolehlivé, ale jakmile přijde problém, je obvykle docela drahý. Nejzajímavější je tedy asi 1.8 i-VTEC, který jede díky výkonu 108 kW hodně pěkně, je krásně tichý, kultivovaný a rychle se ohřívá. Měňte mu olej co 10 tisíc kilometrů a bude fungovat na věky.
Inzeráty ojetých vozů Honda Civic
Zdroj médií: Depositphotos.