Zjistili jsme, jaká jsou nejhorší auta na světě

7. 10. 2020 6 min. čtení Tipy a rady

Nejhorší auto na světě je sama o sobě zvláštní kategorie a nutno podotknout, že velmi subjektivního charakteru, která se nemusí týkat jen vzhledu, ale také například jízdních vlastností nebo praktických zkušeností uživatelů.

Nejhorší auto na světě

Články na téma zajímavosti o autech:

  1. Nejhorší auto na světě - právě čtete
  2. Nejlevnější nová auta na českém trhu
  3. Nejlevnější nová auta ve světě
  4. Žebříček nejprodávanějších aut v ČR v roce 2019 - již brzy
  5. Nejrychlejší auto světa - již brzy

Mně prošlo rukama asi tak 50 kusů testovacích aut, nepřísluší mi tedy soudit a dát jedinému autu tuto nálepku. Avšak ve světě je to jinak, pánové z Top Gearu by si s tím jistě poradili raz, dva.

V následujících řádcích si budete moci počíst o autech, která jsou ta nejhorší na světě, dle různých médií a lidí z oboru - jak už bylo na začátku řečeno, jedná se opravdu o subjektivní názor, tudíž pokud někomu přijde jedno auto nejhorší, pro někoho jiného to tak být samozřejmě nemusí. Zaměřila jsem se na ty pro mě nejzajímavější žebříčky nejhorších aut na světě.

Nejhorší auto podle Top Gearu

Také čtěte

Brzdové kotouče: vrtané, drážkované nebo plné? Které v čem vynikají?

Brzdy můžeme považovat z asi nejdůležitější komponentu vozu. Jejich úkol je v podstatě velice jednoduchý a složitý zároveň. Za k…

21. 5. 2020 Tipy a rady

Nejhorší auta podle Top Gearu

Pořad Top Gear se neodmyslitelně zapsal do nejednoho motoristického srdce. Legendární scénky, ale i hodnocení aut od uznávaných odborníků, kterými jsou Richard Hammond, James May a Jeremy Clarkson. Do hodnocení nejhorších vozů se pustil pouze Jeremy - nejznámější motoristický novinář všech dob, a tak se jeho výběrům každoročně věnují různá světová média. Jaká jsou podle mě ta nejhorší z jeho TOP výběrů?

Reva G-Wiz - jedná se vůbec ještě o auto? Mně to spíše připomíná maličké autíčko na ovládání, se kterými si hrají běžně děti a do takového auta bych asi úplně nevlezla. Obyčejně vysoký člověk nemá šanci se do vozu pořádně poskládat a zároveň úroveň bezpečí není nikterak valná. Ale na popojíždění po pozemku asi zcela ideální.

Nissan GT-R Track edition - Jeremy o tomto autě řekl, že si ho může koupit jen blázen, který hned po odjetí z autosalonu zamíří k chiropraktikovi, u kterého bude věrným klientem po každé, kdy s tímto autem vyjede. Na silnici nemusí být bůhví jaké díry, stačí přejet kanál a máte zaděláno na problém se zády. Ale pozor běžná verze je parádní, jen ta závodní je trochu nedomyšlená.

Reliant Robin - znáte Velorex? Tak to je poměrně propracované autíčko, oproti tady Reliantovi, který sice měl také jen tři kola, ale jakmile jste vjeli do zatáčky na 99 % bylo zaručeno, že se převrátíte na bok. Inu, při konstruování někdo v Britském impériu asi selhal.

Hyundai Accent CRDi - na dnešní poměry je Hyundai celkem spolehlivé a dobré auto, po kterém sahá řada českých řidičů, ale v minulosti to tak úplně nebylo a obzvlášť u tohoto modelu. Ten měl největší problém s výkonem a údajně se z nuly na sto dostal až za 20 sekund. Zdá se, že tu máme krále šneků.

TOP 5 nejhorších aut na světě

TOP 5 nejhorších moderních aut

Spotřebitelská organizace Consumer Reports se zaměřila na žebříček nejhorších moderních aut a do diskuze a testování se zapojila jak široká veřejnost - která automobily vlastní, tak i profesionální jezdci - kteří určitá auta testují. Ostatně každoročně organizace testuje v živém provozu více než 400 tisíc aut. Jaká auta tedy obsadila ty nejhorší příčky?

Fiat 500 - kdo by si myslel, že toto poměrně malé a roztomilé auto se dostane do TOP 5? Inu, zdání leckdy klame. Navíc je veřejným tajemstvím, že právě Fiat 500 vždy propadne v různých žebříčcích spolehlivosti. Jakoby snad na tomhle automobilu nebylo nic dobře - počínaje brzdami, infotainmentem a konče jízdními vlastnosti. Když Itálii, tak trochu jinou.

Také čtěte

Jak přežít v létě cesty autem bez klimatizace?

Letní vedra se nezadržitelně blíží a s nimi i utrpení pro všechny řidiče, kteří nemají vůz vybavený klimatizací. Poradíme, jak a…

2. 6. 2020 Tipy a rady

Ford Fiesta - na první pohled nic moc vozítko, někdo by mohl říct, že spíše průměrné. Mezi negativa patří špatně fungující klimatizace a opravdu nepovedená převodovka.

Volvo XC90 - překvapení dne, řekla bych. Zatímco má Volvo vůbec nejlepší pověst co se týká bezpečnosti, pak pokulhává trochu v elektronice. Ta dostala snad vůbec nejhorší známky od testerů i obyčejných lidí.

Cadillac Escalade -  za nejhoršího ho mají lidé už nějakou dekádu. Escalade rozhodně nepatří k autům, na které by se člověk mohl spolehnout. Špatná je převodovka, motor a logicky i jízdní vlastnosti. Natož za jakou cenu se prodává, by se firma měla zamyslet a zalézt do kouta, kde bude hledat všemožné způsoby, jak autu napravit reputaci.

Tesla Model X - ne, opravdu není na první místě Škodovka. Nýbrž něco jiného, co začínají mít v oblibě i čeští řidiči, přestože to není úplně jeden z nejspolehlivějších vozů. Každý ví, že Model X se potýká s problémy prakticky od svého uvedení na trh a nepomůže mu vylepšit známku ani jeho futuristický vzhled. V tomhle autě občas nefungují ani základní věci jako je třeba otevírání dveří.

Nejhorší auto pro začínající řidiče

Nejhorší auta pro začínající řidiče

Nakonec si dáme trochu netradiční téma. To se bude hodit zejména rodičům, kteří plánují svému potomkovi koupit první auto. Všude se dočtete o těch nejlepších autech, ale jaká jsou ta nejhorší, kterým byste se měli obloukem vyhnout a předejít případným karambolům u svých dětí?

Každý řidič, který dostane čerstvý řidičák potřebuje auto, které bude snadno ovladatelné a nebude mít 300 koní jen kvůli tomu, že si jeho majitel potřebuje honit ego před ostatními a nebo by nemělo být zbytečně drahé. Ostatně statistiky uvádí, že každý řidič má do 30 let minimálně jeden karambol, a tak by drahé auto nebylo zrovna vhodné kvůli případným opravám a dalším investicím.

Pro začínající řidiče se nehodí ani zadokolky, které většina čerstvých řidičů neumí ovládat. Každý bude zkoušet rychlejší jízdu a ve finále si koledují o velký problém, protože vůz má jiné jízdní vlastnosti, než na které byli zvyklí v autoškole. To se váže i k tomu, že sportovní auta s vysokým výkonem jsou asi jak hra s ruskou ruletou

Stejně tak z výběru odpadá jakékoli SUV. Logicky, jedná se ve většině případů o mohutné auto, které může být pro nejisté začínající řidiče těžko ovladatelné. Nejsou si jisti rozměry a při parkování také žádná hitparáda. Na jízdy s SUV budou mít dost času až později.

Zdroj médií: Pixabay, commons wikimedia

Podobné články

Máme pro vás zajímavé rady, tipy a akční nabídky vozů. Chcete o nich vědět?