PRÁCE 🧰

Honda na CESu – nové logo a futuristické koncepty

29. 1. 2024 2 min. čtení diskuze (0) Aktuality Tipy a rady Honda

CES 2024 přinesl trochu nečekanou novinku ze strany japonské automobilky Honda. Tou je nové logo. A mimo to se ukázaly i koncepty chystaných vozů.

Honda – nové logo

Články na téma loga automobilek:

  1. Logo Tesla
  2. Loga automobilek: Význam a popis vzniku
  3. Honda ukázala na CESu nové logo i odvážné koncepty - právě čtete

Nové logo Honda

Honda logo neměnila přes 20 let. Nedá se říct, že by už bylo na čase, ostatně to původní bylo skvělé a nadčasové. Automobilka se však rozhodla ho zjednodušit, takže mu vzala třetí rozměr, budoucí Hondy 0 Series (nové elektromobily) tedy budou opatřeny znakem plochým. „Háčko“ je také více rozevřené, symbolizuje to otevřené roztažené ruce. Logo rovněž přišlo o rámeček.

Honda Saloon

Koncept, který vypadá, jak kdyby vypadl z nějakého sci-fi. Tvar je velmi aerodynamický, ale s výraznou maskou, která má podobu jakéhosi displeje. Pochybujeme, že se tento prvek dostane do produkční verze, nicméně vypadá to docela dobře. Světla jsou až jakoby na hraně palubní desky, což je rovněž zajímavé. Zadní část je dost „přizvednutá“, skoro jako by Honda tímto odkazovala i na fakt, že krom aut dělá i sportovní motocykly. Koncept je sice docela odvážný, má minimalistický interiér, ale ke koupi by produkční vozy měly být už v roce 2026.

Honda Space-Hub

Na první pohled máme dojem, že tohle by mělo přepravovat astronauty po povrchu Měsíce. Ostatně, název auta i něco takového trochu naznačuje. Obří panoramatické okno sice zajistí řidiči solidní výhled ven, nicméně volant bude standardně schovaný v palubní desce, počítá se s autonomním řízením. Ve vzdušném interiéru budou dvě lavice umístěné proti sobě, což společně s bohatě prosklenou kabinou slibuje velmi zajímavé výlety bez nutnosti opustit vozidlo.

Honda a elektromobilita

Nedávno bohužel došlo k oznámení zastavení produkce produkce Hondy e, což byl dle našeho názoru velmi povedený elektromobil. Nebyl úplně populární a prodeje byly velmi slabé, zejména proto, že nenabídl konkurenceschopné papírové parametry. Bolestí byl zejména dojezd 210 kilometrů, který za cenu 900 000 korun nebyl nic moc. Navíc bylo auto poměrně malé.

Na druhou stranu do města se jedná o skvělé autíčko s netradičním interiérem, ve kterém se posádka cítí spíš jako v pokojíčku. Líbivé jsou i displeje, táhnoucí se přes celou plochu palubní desky, nebo třeba digitální zpětná zrcátka. Koncept byl mimochodem velmi podobný produkčnímu autu, což nám dává naději, že třeba Honda Saloon by se ve finální verzi mohla hodně blížit právě konceptu představenému na CES.

Zdroj info: Honda.
Zdroj médií: Honda, Jakub Mokříš.

Podobné články