Automobilka Volkswagen se snaží od Dieselgate o nápravu své pověsti. S tím přicházejí i změny, kterými se jakoby chtěl od této kauzy už odstřihnout a ukázat, že to myslí s ekologií vážně.
Volkswagen změnil své logo. Přišlo o třetí rozměr

Podoba loga? Je minulostí
Dosavadní podoba slavného loga je tak minulostí. Plastičnost je ta tam, namísto ní přišlo zjednodušení a minimalismus. Nemyslete si však, že si prostě jen někdo sedl a nakreslil na kus papíru, jak by si změnu představoval.
Celkem na designu pracovalo 19 týmů interních a 17 externích agentur. I to je napovídá, jak je změna pro automobilku důležitá. A co vlastně nový znak symbolizuje? Podle Volkswagenu zejména přechod k elektromobilitě. Při tvorbě se navíc myslelo na to, aby logo fungovalo i v podsvícené podobě a to jak na autech, tak na budovách.
Změna se týká přibližně 10 000 budov
Změna ze starého na nové logo by měla probíhat až do poloviny roku 2020. Nejde jen o změny v podpisech emailů zaměstnanců a nové hlavičky na papírech. Na zhruba 10 000 budov bude zapotřebí vyměnit přes 70 000 znaků. A to samozřejmě nějaký čas a peníze vyžaduje.