Volkswagen změnil své logo. Přišlo o třetí rozměr

13. 9. 2019 1 min. čtení Aktuality Volkswagen

Automobilka Volkswagen se snaží od Dieselgate o nápravu své pověsti. S tím přicházejí i změny, kterými se jakoby chtěl od této kauzy už odstřihnout a ukázat, že to myslí s ekologií vážně.

Volkswagen změnil své logo

Podoba loga? Je minulostí

Dosavadní podoba slavného loga je tak minulostí. Plastičnost je ta tam, namísto ní přišlo zjednodušení a minimalismus. Nemyslete si však, že si prostě jen někdo sedl a nakreslil na kus papíru, jak by si změnu představoval. 

Celkem na designu pracovalo 19 týmů interních a 17 externích agentur. I to je napovídá, jak je změna pro automobilku důležitá. A co vlastně nový znak symbolizuje? Podle Volkswagenu zejména přechod k elektromobilitě. Při tvorbě se navíc myslelo na to, aby logo fungovalo i v podsvícené podobě a to jak na autech, tak na budovách.

Volkswagen změnil své logo

Změna se týká přibližně 10 000 budov

Změna ze starého na nové logo by měla probíhat až do poloviny roku 2020. Nejde jen o změny v podpisech emailů zaměstnanců a nové hlavičky na papírech. Na zhruba 10 000 budov bude zapotřebí vyměnit přes 70 000 znaků. A to samozřejmě nějaký čas a peníze vyžaduje.

Zdroj médií: volkswagen
Jakub Mokříš

Autor článku
Kuba má rád praktická auta, která dávají smysl, ale i ta, která moc smysl nedávají a dělají primárně radost. Nerad se v nich hrabe, protože to neumí a vždycky mu nějaký šroubek zbyde.

Podobné články

Chcete zdarma dostávat prémiový obsah, zajímavé nabídky a akce do svého e-mailu?