🇦🇹 Diesel 1,69 € Natural 95 1,68 € 🇨🇿 Diesel 37,77 Kč Natural 95 39,02 Kč 🇩🇪 Diesel 1,66 € Natural 95 1,84 € 🇫🇷 Diesel 1,74 € Natural 95 1,86 € 🇭🇷 Diesel 1,45 € Natural 95 1,54 € 🇭🇺 Diesel 627,60 HUF Natural 95 613,70 HUF 🇮🇹 Diesel 1,75 € Natural 95 1,87 € 🇵🇱 Diesel 6,53 PLN Natural 95 6,56 PLN 🇸🇮 Diesel 1,53 € Natural 95 1,51 € 🇸🇰 Diesel 1,56 € Natural 95 1,62 € 🇦🇹 Diesel 1,69 € Natural 95 1,68 € 🇨🇿 Diesel 37,77 Kč Natural 95 39,02 Kč 🇩🇪 Diesel 1,66 € Natural 95 1,84 € 🇫🇷 Diesel 1,74 € Natural 95 1,86 € 🇭🇷 Diesel 1,45 € Natural 95 1,54 € 🇭🇺 Diesel 627,60 HUF Natural 95 613,70 HUF 🇮🇹 Diesel 1,75 € Natural 95 1,87 € 🇵🇱 Diesel 6,53 PLN Natural 95 6,56 PLN 🇸🇮 Diesel 1,53 € Natural 95 1,51 € 🇸🇰 Diesel 1,56 € Natural 95 1,62 €
PRÁCE 🧰
KALKULAČKA NÁKLADŮ 🚗

Automobilový průmysl a jeho aprílové dny

11. 4. 2024 3 min. čtení diskuze (0) Aktuality

Dočká se Volkswagen limitované edice Harlequin a Porsche vydá svou zlatou lopatu? Aneb čím automobilky napálily fanoušky na prvního apríla?

Automobilový průmysl a jeho aprílové dny

Prvního dubna se rády automobilky odvážou a vymyslí si pořádné aprílové vtípky. A letošek nebyl výjimkou! Výrobci aut se nás snažili pořádně rozesmát svými bláznivými nápady.

Volkwagen ID3 Harlequin

Pamatujete na divoký Volkswagen Polo nebo Golf z konce 90. let? Každý panel karoserie zářil jinou barvou - červenou, modrou, zelenou nebo žlutou. Ne, nevymýšlíme si, opravdu existoval! A teď se zdálo, že se vrací!

Volkswagen oznámil příchod elektromobilu ID.3 Harlequin Edition. Ten měl dostat speciální lak, stejně ta jako kdysi VW v Harlequin edici. Jenže... datum oznámení bylo 1. dubna. Takže nejspíš šlo o aprílový žertík. Škoda, že? Tenhle harlekýn by na silnicích určitě zaujal!

Harlequin v minulosti

Edice Harlequin je jedním z nejzajímavějších a neobvyklých experimentů v historii automobilového průmyslu, který se váže k značce Volkswagen. Tato speciální edice byla poprvé představena v roce 1995 jako limitovaná série modelu Golf III. Jedná se o unikátní vozidla charakteristická svým barevným provedením, kdy každý panel karoserie má jinou barvu. Výsledkem je pestrobarevný design, který vychází z klasického dětského puzzle, známého jako harlekýn. Primárně byla tato edice vytvořena jako marketingový tah a zpočátku bylo vyrobeno pouze několik desítek vozů určených pro evropský trh. Vzhledem k pozitivním reakcím však byla produkce rozšířena a došlo i na severoamerický trh, kde si tato edice získala kultovní status. Každý vůz Harlequin byl unikátní díky specifické kombinaci barev, přičemž hlavní barvy použité na karoserii zahrnovaly červenou, žlutou, zelenou a modrou. Interiér vozu byl většinou udržován v neutrálnějším designu, aby nekolidoval s exteriérem.

Porsche se dá na zahradničení?

Automobilka Porsche je známá pro své luxusní a rychlé sportovní vozy. Ale co když se chystá expandovat do úplně jiného oboru? Na prvního dubna zveřejnili na svém Tiktoku video, které vzbudilo rozruch. Video ukazuje rýč s logem Porsche. Není to obyčejný rýč, má ergonomický design a je vyroben z vysoce kvalitních materiálů. A co je nejdůležitější, má logo Porsche! Mnoho fanoušků se hned začalo ptát, zda se jedná o aprílový žertík, nebo zda Porsche skutečně plánuje prodávat zahradnické nářadí. A co vy? Nechtěli byste na zahradu takové stylové náčiní?

BMW a mycí oblek

Německé automobilky si evidentně rády utahují samy ze sebe a tradice aprílových vtípků se nevyhnula ani značce BMW. Letos mnichovská automobilka na svém Instagramu zveřejnila video nového obleku na mytí aut.

Ale pozor, nebude to ledajaký oblek! Vypadá spíš jako kostým profesionálního tanečníka, který se náhodou oblékl jako kartáč z automatické myčky. Tahle podivuhodná novinka měla být údajně k objednání na stránkách BMW od 1. dubna. No, popravdě, ruční mytí sice dá trochu práce, ale aspoň nebudete vypadat, že jste právě utekli z diskotéky. A navíc, tenhle oblek asi nezvládne ani pořádně umýt blatníky. Takže asi radši zůstaňte u klasického kýblu a houbičky.

Žluté pneumatiky? Continental s námi opět vypekl!

Pamatujete si na žluté pneumatiky YellowContact +, které Continental představil 1. dubna? Pokud jste se radovali z revoluce v bezpečnosti na silnicích, máme pro vás špatnou zprávu. Šlo o aprílový žertík! Výrobce se tímto vtipným způsobem snažil zdůraznit, jak velký vliv mají pneumatiky na bezpečnost řidiče. Žlutá barva byla vybrána, protože je pro lidské oko nejlépe viditelná a symbolizuje také varování. I když žluté pneumatiky neexistují, Continental nám ukázal, že i vtipným způsobem se dá hovořit o důležitých tématech. A kdo ví, třeba se žluté pneumatiky v budoucnu stanou realitou!

Zdroj info: Auto Express.
Zdroj médií: Depositphotos, YouTube (https://youtu.be/9c3NeIzMoHk?si=cD8dncPF1qTugLfy).
Nikola Vrablová

Autor článku
Nikča snila o tom být ekologem - láska k autům ji ale přivedla na jinou cestu. Od školy si chodívá odpočinout na garáž, kde opravuje svůj německý šestiválec.

Podobné články