PRÁCE 🧰

Škoda otevřela v Plzni svůj první digitální showroom

25. 4. 2019 1 min. čtení diskuze (0) Aktuality

Příští Škodovku si možná nepůjdete koupit do klasického a trochu neosobního autosalonu. Objednáte si ji hezky v klidu, u kávy a tak trochu neformálně.

Bezplatná WiFi, velkoplošná obrazovka a spousta místa k sezení

Digitální showroom Jan Šmucler v Plzni

Autocentrum Jan Šmucler otevřelo první digitální showroom u nás. Ten má sloužit především k tomu, aby se zákazníci cítili při nákupu svého vozu příjemněji a díky propojení s moderními digitálními technologiemi zjednoduší práci i samotným prodejcům. Ti jsou vybaveni tablety, jejichž obrazovka je zrcadlena na velkoplošné obrazovky a mohou tak lépe přiblížit vlastnosti daného modelu zákazníkům.

Vybírání a konfigurace vozu v digitální podobě

Konfigurace vozu přímo v prodejně

Novinkou je i velká obrazovka zabudovaná ve stole, kde si může klient nakonfigurovat svůj vůz zcela sám. Místo je navíc uzpůsobeno tomu, aby si kolem interaktivního stolu mohla sednout celá rodina. Prostor showroomu je navíc rozdělen do několika zón, tzv. ostrůvků. Samostatné místo tak je vyhrazeno i pro elektromobily, které v budoucnu přijdou. Klientovi může přímo na místě prodejce ukázat a vysvětlit, jak elektromobil dobíjet pomocí dobíjecí stanice, kterou bude možné zakoupit jako příslušenství.

Nejmodernější prostory a vybavení doplňují nejmodernější technologie

Škoda ale necílí jen na ty, kteří si přišli do showroomu objednat nový vůz. K dispozici jsou i zóny pro relaxaci a odpočinek například při čekání na servis. Díky bezplatné wifi tak může klient i v klidu pracovat, či na velkoplošné obrazovce třeba koukat na hokej.

Zdroj médií: škoda.

Podobné články