Tohle auto zajelo v květnu rekord na Nürburgringu s časem 7:40 v kategorii vozů s pohonem předních kol.
Renault Mégane R.S. Trophy-R má být nejostřejší hatchback na trhu

Verze Trophy předlohou
Mégane R.S. Trophy-R bude vycházet, jak už název naznačuje, z verze Trophy, ale zajde ve své radikálnosti ještě o dost dál. Hmotnost se podařilo snížit o neskutečných 130 kilogramů. Výkon 300 koní s autem bude hodně slušně cvičit. To dokládá i údaj o akceleraci z nuly na 100, která se odehraje během 5,4 sekundy. A nejrychleji s vozem půjde uhánět 262 km/h.
Odlehčení pomohlo především odebrání systému natáčení zadních kol. Náprava je pak odlehčená a hojně se používal karbon. Je z něj kapota, zadní difuzor a za příplatek dostanete i karbonová kola. Skuteční extremisté patrně sáhnou i po lehčím akumulátoru. Změněna byla i geometrie a tlumiče značky Öhlins jsou plně nastavitelné.
Prvotřídní brzdy na předních kolech
Příliš rozvášněných pilotů se zastanou brzdy Brembo s kotouči o průměru 355 mm na předních kolech. Připlatit lze i za karbon-keramické brzy. Trophy-R nebude žádná masovka, těchto vozů vznikne jen 500 a cenovka bude 55 tisíc eur, což je lehce přes 1,4 milionu korun.