🇦🇹 Diesel 1,69 € Natural 95 1,68 € 🇨🇿 Diesel 37,77 Kč Natural 95 39,02 Kč 🇩🇪 Diesel 1,66 € Natural 95 1,84 € 🇫🇷 Diesel 1,74 € Natural 95 1,86 € 🇭🇷 Diesel 1,45 € Natural 95 1,54 € 🇭🇺 Diesel 627,60 HUF Natural 95 613,70 HUF 🇮🇹 Diesel 1,75 € Natural 95 1,87 € 🇵🇱 Diesel 6,53 PLN Natural 95 6,56 PLN 🇸🇮 Diesel 1,53 € Natural 95 1,51 € 🇸🇰 Diesel 1,56 € Natural 95 1,62 € 🇦🇹 Diesel 1,69 € Natural 95 1,68 € 🇨🇿 Diesel 37,77 Kč Natural 95 39,02 Kč 🇩🇪 Diesel 1,66 € Natural 95 1,84 € 🇫🇷 Diesel 1,74 € Natural 95 1,86 € 🇭🇷 Diesel 1,45 € Natural 95 1,54 € 🇭🇺 Diesel 627,60 HUF Natural 95 613,70 HUF 🇮🇹 Diesel 1,75 € Natural 95 1,87 € 🇵🇱 Diesel 6,53 PLN Natural 95 6,56 PLN 🇸🇮 Diesel 1,53 € Natural 95 1,51 € 🇸🇰 Diesel 1,56 € Natural 95 1,62 €
PRÁCE 🧰
KALKULAČKA NÁKLADŮ 🚗

RegioJet hledá nové strojvedoucí a nabízí mzdu 53 tisíc za měsíc

30. 3. 2024 3 min. čtení diskuze (1) Aktuality

Soukromý dopravce RegioJet hledá pro český trh nové strojvůdce, a to mimo jiné i díky velké uzavřené smlouvě v Ústeckém kraji. Měsíční mzda se má pohybovat okolo 53 tisíc korun.

Regiojet hledá 20 nových strojvedoucí

Mezi největší železniční dopravce v České republice se již několik let řadí také RegioJet. Tomu se na tuzemském trhu daří rychle rozšiřovat, a i proto před pár dny spustil jeden ze svých největších náborů nových zaměstnanců v podnikové historii. Konkrétně má zájem o nové strojvedoucí, kterých je v Česku dlouhodobě málo.

Jeden z největších soukromých vlakových dopravců ve střední Evropě přišel s tím, že do svého týmu hledá 15 až 20 nových strojvedoucích. Ti se mohou těšit na mzdu ve výši 53 tisíc korun, pravidelné a jasně dané směny i možný kariérní postup.

"Rozvoj nových železničních linek a rozšiřování služeb vyžaduje neustálý nábor nových strojvedoucích, což je v následujících letech 2024 až 2026 naše klíčová priorita,” říká Jana Skalická, HR ředitelka společnosti RegioJet.

Ostřílené matadory i úplné nováčky

RegioJet do svých řad hledá profesionály i úplné nováčky, kteří teprve stojí na prahu své kariéry a snaží se o získání stabilního zaměstnání. Pro nezkušené strojvedoucí připravil železniční dopravce ucelený výcvikový program, jehož součástí jsou také certifikované železniční stimulátory pro praktický trénink. Díky tomu budou mít začátečníci možnost provoz na železnici adekvátně pochopit.

„Naše výcvikové programy jsou navrženy tak, aby odpovídaly nejnovějším standardům a připravovaly uchazeče na všechny aspekty práce strojvedoucího,“ dodala Skalická.

Kromě nadprůměrné mzdy RegioJet svým pracovníkům nabízí také pět týdnů dovolené, dodávky čerstvého ovoce na pracoviště nebo benefitní program cafeteria.

Nové strojvedoucí bude firma poptávat i v Ústeckém kraji

Nové strojvedoucí bude RegioJet mimo jiné potřebovat i v Ústeckém kraji, kde tato společnost před pár dny oznámila podpis jedné z historicky největších smluv na české železnici. Týká se provozu elektrických tratí v Ústeckém kraji od prosince roku 2026 s ročním rozsahem 3,3 milionu kilometrů a její platnost je stanovena na 15 let. Konkrétně by mělo jít o tyto linky:

  • U1 Děčín – Ústí nad Labem – Most – Kadaň
  • U2 Chomutov – Karlovy Vary
  • U3 (Děčín -) Ústí nad Labem – Litvínov
  • U32 Ústí nad Labem – Lysá nad Labem
  • U51 Ústí nad Labem – Klášterec nad Ohří
  • U54 (Děčín -) Ústí nad Labem – Roudnice nad Labem (- Hněvice)

Na tratě v Ústeckém kraji plánuje RegioJet nasadit nové moderní nízkopodlažní jednotky (celkem 23), které splňují všechny technické požadavky, a to včetně rychlosti minimálně 160 km/h, vybavení ETCS a možnosti spojení až tří jednotek současně. Součástí těchto jednotek má být i wi-fi, USB zásuvky, 230V zásuvky, oddíl první třídy i takzvaný tichý oddíl. Dominantní část sedadel bude uspořádána proti sobě. RegioJetu se v posledních letech v rámci Ústeckého kraje daří vyšoupávat České dráhy, které v této části České republiky postupně přicházely o svůj velký podíl na trhu.

„Tato zakázka je součástí našeho cíle stát se lídrem na trhu železniční dopravy v České republice. Zároveň potvrzuje náš závazek k modernizaci našeho vozového parku prostřednictvím pořizování nových, moderních a ekologicky šetrných vlaků,“ uvedl Radim Jančura, majitel RegioJetu.
Společnost RegioJet v Ústeckém kraji uspěla hlavně díky ekonomicky nejvýhodnější nabídce s cenou 212,5 koruny za kilometr. To je oproti původním odhadům (280 korun za jeden kilometr) značná nákladová úspora. Oproti původním předpokladům půjde o celkovou úsporu v hodnotě 3,5 miliardy korun, kterou Ústecký kraj bude mít možnost využít jinde.

Zdroj info: zdopravy.cz.
Zdroj médií: Depositphotos.
Vojtěch Barták, 2. 4. 2024 6:30
Co by mě zajímalo a co mi asi nikdo neodpoví. Těch 53 000 Kč je v tom započteno i služby o víkendu (svátky) a v noci? Protože pokud ano je základ někde na 40 000 a to je pak lepší dělat za 36 000 v Lidlu. Nebo je 53 000 obyčejný základ a s příplatky to pak dělá i 60 000 (a to by pak bylo zajímavé)

Podobné články