Vlajková loď japonské automobilky Lexus byla představena s novou tváří. Svým potenciálním zákazníkům slibuje vyšší výkon, větší míru ticha a pohodlí a také nové bezpečnostní technologie.
Lexus představuje modernizovaný model LS
Model LS byl vždy synonymem pro luxus, pohodlí a kvalitu zpracování. Modernizace ani na jednom bodu neubrala, ba právě naopak. Automobilce se podařilo lépe propracovat lithium-iontové vysokonapěťové baterie. To vyústilo k hladšímu zrychlení vozu nebo například rozjíždění se do prudkého svahu. K zátahu stačí jemně sešlápnout plynový pedál a vůz vyletí rychlostí šípu vpřed.
Novinkou je vylepšené adaptivní odpružení AVS, které je zárukou pro opravdu pohodlné cestování, téměř jako na létajícím koberci. Pro takové pohodlí se upravila i konstrukce sedadel a úprava tuhosti stabilizátorů, včetně obutí vozu. Sedadla jsou nově vyplněna uretanem a mají další měkčí vrstvu na výplni sedáků - to zajišťuje maximální tlumení vibrací.
Parkování se stane oblíbenou činností pro majitele této pětimetrové limuzíny, neboť je vybavena plněautonomním systémem Advanced Park, který se u modelu LS 500h objevuje vůbec poprvé. Celý proces parkování je o to jednodušší, protože systém disponuje pamětí a díky tomu si pamatuje místa, kde často parkujete. Navíc po zapnutí systému, auto zaparkuje zcela samo - systém přebírá kontrolu jak nad řízením, tak i na akceleračním pedálu, brždění i řazení.
Video k představení modernizovaného modelu LS
Nové LS bude disponovat novým multimediálním systémem s vylepšeným rozhraním HMI, a to ve prospěch jednoduchého a intuitivního ovládání. Integrace Apple CarPlay a Android Auto je už samozřejmostí. Zákazníci se mohou těšit na ručně zpracované detaily v kabině.
Modernizací prošel také exteriér vozu. Přední nárazník je nyní jinak tvarován a na vnitřních površích charakteristické masky chladiče ve tvaru vřetene nově zaznamenáte tmavou metalickou úpravu. Přepracované světlomety mají podobu štíhlých jednotek s trojicí zdrojů s využitím nové technologie BladeScan. Malé vedlejší mřížky chladiče ve spodní části nárazníku se posunuly směrem ven a mají hranatější tvar s důrazem na šířku a stabilní postoj vozu.