Automobily Škoda budou řidičům nabízet slevy a výhodné nabídky prostřednictvím infotainmentu

8. 12. 2020 2 min. čtení Aktuality Škoda

Digitalizace moderních aut s sebou nese i možnost využívat toho, že automobilka v kteroukoliv chvíli zná polohy všech vozů. Škoda tak bude schopna řidiče upozornit na akci nebo slevu poblíž jeho polohy.

Škoda Marketplace

Tyto služby, založené na spolupráci s různými partnery, vychází z aktuální pozice vozu a dalších parametrů, jakými jsou stav paliva v nádrži nebo počasí venku. Infotainment tak například v případě potřeby doplnění paliva zobrazí nejbližší partnerské čerpací stanice a jejich dostupné individuální výhodné nabídky a slevy. Na základě stejného principu mohou řidiči vozů značky Škoda zajet do automyčky, v budoucnu budou informováni i o speciálních nabídkách supermarketů, hotelů, restaurací a mnoha dalších partnerů.

Předchozí odstavec ty vysvětluje asi dostatečně, jedná se totiž o citaci z oficiální tiskové zprávy. Na slevy budou řidiči upozorňováni prostřednictvím aplikace Marketplace. Nabídka například na levnější palivo vyskočí na displeji infotainmentu, řidič ji potvrdí a navigace ho k dané čerpací stanici přesměruje. Do mailu mu mezitím přijde QR kód, který pak stačí načíst u pokladny při placení a tím bude sleva uplatněna.

Celé to samozřejmě zní velmi dobře a koneckonců proč ne? Na druhou stranu zde existuje i velice tenká hranice, po jejímž překročení se stávají nabídky slev až příliš otravné a invazivní. Naštěstí bude možné se před případným otravným marketingem chránit tím, že se člověk jednoduše nezaregistruje do aplikace Marketplace.

Zdroj médií: Škoda
Jakub Mokříš

Autor článku
Kuba má rád praktická auta, která dávají smysl, ale i ta, která moc smysl nedávají a dělají primárně radost. Nerad se v nich hrabe, protože to neumí a vždycky mu nějaký šroubek zbyde.

Podobné články

Chcete zdarma dostávat prémiový obsah, zajímavé nabídky a akce do svého e-mailu?