Škoda odhalila nové SUV pro indický trh

4. 2. 2020 2 min. čtení Aktuality

Nově představený model s názvem Vision IN reaguje na požadavky indického trhu, mezi které patří hlavně nízká pořizovací cena a využití prvků z kůže a dřeva.

Nový model je součástí programu India 2.0, v rámci kterého chce VW Group vyrábět cenově dostupná auta pro indický trh. Koncept Vision IN bude živě představen na Auto Expo v Novém Dillí. Podle zveřejněné studie bude ale silně připomínat v českém prostředí dobře známý Kamiq.

Škoda Vision IN

Co se týká exteriéru, na první pohled zaujme hlavně výrazný oranžový lak. Mezi další detaily, které novinku od Kamiqu odlišují, patří hlavně ochranný kryt motoru, který je v případě konceptu Vision IN robusnější. Dále se vůz může pyšnit také chromovými čelními lamelami a odlišně stylizovanou spodní částí světel. Koncept působí oproti svému příbuznému širším a nižším dojmem, za kterým stojí hlavně zvýrazněné boční prahy, instalace spodní světelné lišty na zádi a využití většího střešního křídla.

Škoda Vision IN

Jako úplně první vůz automobilky sedí nový koncept na modulární platformě MQB-A0-IN, která reflektuje i možnosti lokálních subdodavatelů. To Škodě umožní flexibilně reagovat na případné změny na trhu. Délka nového modelu je 4 256 mm a šířka 2 671 mm. Pro získání lepší představy o rozměrech můžeme říct, že je o 15 mm delší a 20 mm širší než zmiňovaný Kamiq. V praxi to znamená zvětšení prostoru mezi nápravami a mírnému zkrácení převisů. Tím působí koncept dynamičtěji a při pohledu zevnitř i prostorněji. Díky těmto změnám mohla Škoda model vybavit inovovanou zadní řadou sedadel.

Na základě požadavků indického trhu jsou v interiéru použity dekorační lišty z pravého dřeva a kožené čalounění. Při zpracování použitých materiálů byl dle aktuálních trendů kladen důraz na ekologii. Kromě těchto specifik je interiér vybaven virtuálním kokpitem a 12,3 palcovou dotykovou obrazovkou.

Škoda Vision IN

Dále za zmínku stojí také použití benzinového motoru s obsahem 1,5 litru a výkonem 150 koní, který se pojí se sedmistupňovým automatem DSG s pohonem na přední kola. Tato výbava umožňuje vozu zrychlení z nuly na 100 km/h za 8,7 vteřiny a dosažení maximální rychlosti 195 km/h. O spotřebě se aktuální zprávy nezmiňují.

Zdroj médií: škoda

Podobné články