PRÁCE 🧰

Losí test nového BMW M235i xDrive Grand Coupé dopadl bídně

7. 8. 2020 1 min. čtení diskuze (0) Aktuality BMW

To, že BMW se vždycky pyšnilo skvělými jízdními vlastnostmi, nemusíme nijak skrývat. Bohužel nové BMW M235i xDrive Gran Coupe to v losím testu nepotvrdilo.

BMW M235i xDrive 2020

BMW M235i xDrive Gran Coupe v testu mezi kužely bohužel neuspělo. A to nejspíš hlavně proto, že se primárně nejedná o zadokolku, která automobilku BMW postavila. Coupé je postaveno na modulární platformě (UKL), která pohání normálně pouze přední nápravu a až při ztrátě přilnavosti připojuje i zadní. A ačkoliv reklamy značky uvádí, že řidič toto pozná maximálně na nižší spotřebě, realita je naneštěstí jiná. BMW M235i xDrive 2020

Další část viny určitě stojí na pneumatikách, které BMW standardně dodává. Je na automobilce, jaké pneu pro vůz zvolí. Tentokrát pro nový vůz zvolila pneumatiky Bridgestone Turanza T005, které jsou spíše úsporné a málo hlučné než všechno ostatní.  

BMW M235i xDrive Gran Coupe se v losím testu při projetí mezi kužely bez jediné chyby prokličkovalo nejvyšší rychlostí 68 km/h, což ho zařadilo na stejnou příčku k Suzuki Jimny. O poznání lépe si v minulých dnech poradila Toyota Supra, která by ale měla této simulaci vynikat. Japonské kupé je kvůli variabilnímu řízení hůře ovladatelné, nakonec ale řidič dokázal mezi kužely projet „předepsanou” rychlostí 77 km/h. Bohužel to bylo až na několikátý pokus.

V losím testu víceméně zklamala každá novinka poslední doby. Automobilky se přitom stále chlubí navyšováním bezpečnosti, nicméně ve výsledku je zjevné, že dělají hlavně vše proto, aby se vešly do přísnějších emisních limitů či jiných předpisů. A možná i proto volí pneumatiky, které řidiče při náhlém vyhýbání prakticky neudrží ve směru, který požaduje.

Zdroj médií: youtube.
Nikola Vrablová

Autor článku
Nikča snila o tom být ekologem - láska k autům ji ale přivedla na jinou cestu. Od školy si chodívá odpočinout na garáž, kde opravuje svůj německý šestiválec.

Podobné články