Po Taycanu ukázala automobilka Porsche i Taycan Cross Turismo. Bude to vlastně první elektrický vůz, který by se dal nazvat kombíkem.
První elektrický kombík se nebojí šotoliny a vyrábět ho bude Porsche
Začneme tou pro kombíky nejdůležitější hodnotou, tedy objemem zavazadelníku. Ten bude 446 litrů, v případě verze Turbo pak "jen" 405 litrů. Ano, na u nás neustále glorifikovanou Octavii to opravdu nemá, ale je to hodnota troufáme si říct, že minimálně dostačující (ono když máte na Porsche, tak s sebou nemusíte na dovolenou k moři tahat půl tuny proviantu).
Zvedla se i užitná hodnota vozu. Vzduchový podvozek umožní pohrát si se světlou výškou, kterou půjde zvednout o 20 mm, za příplatek to s balíčkem Off Road Design Package půjde o 30 mm. Jak se na Porsche sluší a patří, nebude to žádné ořezávátko zejména na silnici. Tam předvede naplno svých 350 - 560 kW podle varianty (Taycan 4, Turbo 4S, Taycan Turbo a Taycan Turbo S), což znamená v praxi zrychlení 5,1 - 2,9 sekundy. Baterie bude mít 93,4 kWh, což znamená dojezd až 456 kilometrů, její nabíjení bude možné výkonem až 270 kW.
Základní cena bude 93 635 eur, tedy aktuálně 2,466 milionu korun.