Pokud nevíte, jaký je to pocit, řídit Hyundai i30 N a někdy dostanete tu možnost, neváhejte ani na okamžik! Je to něco fantastického. A Hyundai teď potvrdilo vývoj a testování tohoto vozu ve variantě s pohonem všech kol.
Hyundai chystá i30 N s pohonem všech čtyř kol
i30 N vs. Golf R
Nová verze i30 N tak půjde přímo proti Volkswagenu Golf R. Pohon všech kol zajistí ještě lepší jízdní vlastnosti a časem by měl být dostupný ve všech sportovních modelech, což ostatně již dříve naznačil Albert Biermann, který je šéfem divize "N".
Také čtěte
Hned po hatchbacku tak bude na řadě patrně i verze Fastback a dost možná i Kona N, která je na stejně platformě. Vedle "čtyřkolky" pak Hyundai zavede i dvouspojkové převodovky, za které si bude možné u "eNek" připlatit.
275 koňských sil v dvoulitrovém motoru
Jenom pro připomenutí, základní verze i30 N má 250 koní, ostřejší i30 N Performance je naladěna na 275 koňských sil, které doluje z dvoulitrového benzinového motoru s turbem. Odpovídající schopnost zpomalení pak zajišťují fantastické brzdy a v zatáčkách podrží skvělý sportovní podvozek, jehož charakteristiku lze částečně upravit v nastavení.