PRÁCE 🧰

výpis

Volkswagen Caravelle 2.5 TDi 75kW manuál

dodávka ojeté

Značka a model

Volkswagen Caravelle

Karoserie

5 dv., 9 sed.

Barva

bílá

Rok výroby

neuveden

Stav tachometru

500 000 km

Typ paliva

nafta

Motor

75 kW

Prodej vozu Volkswagen Caravelle 2.5 TDi 75kW manuál

Bazar - prodej Volkswagen Caravelle 2.5 TDi 75kW manuál, ojeté, najeto 500000 km, barva bílá, nafta, výkon motoru 75 kW

Informace o Volkswagen Caravelle 2.5 TDi 75kW manuál

Milí přátelé téček, nabízím krátkou devítimístnou čtyřku s pětiválcovým motorem ACV – 2.5TDi 75kW, která deset let vozila smečku vlkodavů, dva dospělé a postupně celkem čtyři děti. Při třetím už začalo být těsno, se čtvrtým už jsme byli i vepředu jak sardinky. Zadní lavice třetí řady celou dobu byla v garáži, nicméně ji dostihla rez, potahům i to málo vlhka nepřisvědčilo a nakonec udělala díru do sedáku myš. Auto je ojeté doslova a má nějakých půl milionu. Říká se, že půl milionu určitě, jen nikdo neví kolikrát – jestli to dřívější majitelé stáhli, netuším, ale stav podle mne odpovídá nájezdu. Každopádně přednost auta je motor a ten postihla letos (2022) jediná nehoda a potkal se, takže to je opraveno a zas vrčí – jediným následkem co jsem si všiml je, že delší dobu žhaví a teď čadí normálně – před poruchou skoro vůbec. Když jsme téčko pořizovali, bylo na něm hodně překvapení a jednou jsme málem shořeli na cestě do Itálie z Brennera kvůli podivně předělané izolaci co se dotýkala čeho neměla, co si pamatuju měněno/opraveno vývěva, váha vzduchu, startér, nějaká plechařina když to nešlo, bylo toho hodně a teď je auto ve stavu, kdy motor je v dobrej, ale to ostatní.. Karoserie by chtěla vyvařit, ale není to ve stavu, kdy se to pozítří rozpadne. Manuální klimatizace funguje a dobře. Bohužel zadní část vozu vč. 2. řady sedaček nejdou fukary. Zadní stěrač jsme vzdali - nefunguje. Pravá páčka stěračů s přepínáním zadního stěrače nešla sehnat, takže je tam bez páčky. Levá blinkr taky vyměněná. Spojkový pedál kdysi upadl, takže nové uložení, celá spojka (kdysi) vyměněná, šaltpáka aktuálně seřízená (velké vůle). Ukazatele rychlosti a nafty – tomu bych už moc nevěřil. Teplotní čidlo měří dobře. Světla včetně zadní mlhovky jedou, problém v elektrice vyřešen dávno. Totiž dřívější majitelé tam udělali nějakou divočinu a do teď tam jsou zbytky lidové tvořivosti, ale co bylo třeba jsme opravili/odstranili. Levé zrcátko je ustřelené a nouzově přichycené drátem a izolačkou. Elektrické ovládání zrcátek funguje napůl – musí se doštelovat ručně. Stahovací okénka jsou opravená a fungují. Z přední ventilace létá izolace, která se dostala do soukolí otáčením kolečka směru proudu vzduchu. Sedačka řidiče nouzově sešitá na obvyklém místě. Ruční brzda seřízená, teď funguje (povoluje se lanko). Tažné – nikdy nevyužito. Rozehřívání zadního skla – nefunguje. Rozehřívání zrcátek – jak kdy a jak které. Katalyzátor (teď) má. Klíče dva, každý funguje jinde (asi se do toho někdo dřív vloupal), dálkové ovládání funguje (jen zamknout/odemknout) – jednou za čas se při zabouchnutí dveří auto samo zamkne a v šoupačkách není čudlík zamykání. Vnitřní osvětlení funguje, jen na rozsvěcení podle otevření dveří si opět svítí co chce a kde chce. Na palubce je přidělané tlačítko – nevím, možná příhřev. Taky jsou tam dva mikrofony na HF – jeden do autorádia, ale celkově je to nepoužitelné. Repráky v palubce – skoro se to nedá poslouchat. V ceně letní i zimní pneu (na jednu sezonu by obojí ještě stačit mělo) a nové příčníky (jednou využité). Zásuvka na 12V funguje, jde ztuha. Dveře řidiče nedrží otevřené. Šoupačky v pohodě. Visící odpory z pod blatníku – opraveno. Klimatizace na uhnilém rámu – opraveno. Klakson – když si ho přesunete jinam, pak má smysl oprava, takže nefunguje (dokud to alespoň kňouralo, lidi se bavili). Ale celkově – auto dobře jezdí, řadí i brzdí, všechno tak nějak funguje, jen z toho už voňavku nikdo asi neudělá. A protože vím jak si lidi stěžují co je za hroznou nabídku na trhu, tak tahle je taky hrozná, ale motor je dobrej a ta cena se odvíjí právě od něj, protože to ostatní stojí celkem za houby, ale není tam nic, co by se mělo zítra rozpadnout. Takže mezi slepými asi jednooký král, řekl bych. Pokud to bylo v historii bourané, tak na oblast, kde je nádrž (jen podezření). Žere pěkných 7,3 litru průměrně (pravidelně přepočítáváno). A geometrie dobrá, pneu se nesjíždí. Čelní sklo ok, ale uchycení s korozí už prosakuje a je to vidět.

Detailní parametry Volkswagen Caravelle 2.5 TDi 75kW manuál

Základní údaje
Značka a model Volkswagen Caravelle
Značka Volkswagen
Typ vozu dodávka
Aktuální stav
Stav vozu ojeté
Stav tachometru 500 000 km
Karoserie
Barva bílá
Počet dveří 5
Počet míst 9
Motor
Typ paliva nafta
Výkon 75 kW
Spotřeba 7,3
Převodovka
Typ převodovky manuální

Cena vozu

Prodejní cena
100 000 Kč

Poslední aktualizace informací a ceny vozu před týdnem a více.

Prodejce

Ondřej Pecák

Telefon 723… zobrazit

26901 Rakovník

Poptat vozidlo

Další podobné nabídky

Kontaktovat prodejce vozu
Volkswagen Caravelle 2.5 TDi 75kW manuál

Máme pro vás zajímavé rady, tipy a akční auto-moto nabídky nejen na jaro. Chcete o nich vědět?