Případová studie: Zimmer s.r.o.: 5 nástupů na stálo a 131 reakcí
Zimmer s.r.o. je spolehlivá společnost zaměřená na odtahové a silniční služby. Dále poskytuje pomoc motoristům prostřednictvím asistenčních služeb, včetně vyprošťování vozidel.
Požadavky klienta a jeho potřeby pomoci
S klientem jsme byli v kontaktu průběžně od začátku roku. V první polovině roku náborovou pomoc nevyužil. Později si přes Portál řidiče předplatil upřednostnění inzerátu na 1 měsíc, což vedlo ke dvěma nástupům k 1. září. Koncem října nás pan Slunéčko znovu oslovil s naléhavou potřebou zajistit nábor dvou nových řidičů odtahové služby.
Cíl naší vzájemné spolupráce
Obsadit pozici řidiče na odtahový speciál skupiny C+E a skupiny B.
Sdílíme dosažené výsledky a klíčové kroky spolupráce
Úspěchy po 30 dnech intenzivní práce
Během spolupráce byl klient s výsledky propagace velmi spokojen, což potvrzoval vysoký počet reakcí. Třetina všech reakcí pocházela od relevantních uchazečů, které si klient zval na pohovory. Uchazeči byli postupně oslovováni, aby se dojednaly detaily pracovního poměru. Výsledkem bylo rekordních 131 reakcí během 30 dní, z nichž 5 řidičů přijalo nabídku a nastoupí na trvalý pracovní poměr.
- 131 reakcí na inzerát
- 62 odeslaných formulářů
- 5 řidičů nastoupí nastálo
Potřebujete nové zaměstnance? Kontaktujte nás!
První reakce dodáváme rychle a výsledky na sebe nenechávají dlouho čekat
Inzerci a náborové kampaně na sociálních sítích jsme zahájili během několika dní od prvního kontaktu:
- 1. den – oslovení s požadavkem na nalezení dvou řidičů odtahové služby
- 1. den – zveřejnění pracovního inzerátu a jeho upřednostnění
- 2. den – spuštění náborové kampaně zacílené na řidiče odtahové služby
- 3. den – do druhého dne od zveřejnění obdržených devět reakcí s životopisy
- 30. den – dosažení finálních výsledků
Celková doba trvání propagace: 30 dní (23. 10. – 23. 11.)
Hodnocení přímo od klienta
Radek Slunéčko
jednatel společnosti
Na inzerát přišlo opravdu mnoho reakcí, díky čemuž jsem měl široký výběr a řadu uchazečů pro vyzkoušení práce. Propagace inzerátu mi pomohla získat několik zájemců na trvalý pracovní poměr. Se spoluprací jsem velmi spokojený, výsledky předčily má očekávání. V budoucnu se na Portál řidiče určitě znovu obrátím.
Klíčové kroky realizované pro klienta
Ukázka pracovního inzerátu
Náhled pracovního inzerátu Zimmer s.r.o.
Spuštění náborové kampaně na sociálních sítích
Pro zvýšení viditelnosti inzerátu jsme spustili náborovou kampaň na sociálních sítích zaměřenou na pracovní pozici řidiče odtahové služby. Kampaň byla primárně cílena na uchazeče z Prahy a okolí a probíhala po dobu jednoho měsíce.
Hledáte nové kolegy a nevíte si rady s náborem? Obraťte se na nás! Rádi s vámi probereme vaše představy a cíle. Společně najdeme ideální způsob, jak k vám přivést talentované a spolehlivé zaměstnance, na které se můžete spolehnout i v náročných situacích.
Spolupracujte s Portálem řidiče – obraťte se na nás!
Fáze propagace náborového inzerátu
Záleží nám na tom, aby naše práce byla opravdu dokonalá. Kromě zajištění naplnění inzerátu nabízíme i mnoho dalších služeb. Měsíční propagace inzerátu pro klienta zahrnovala:
1. Zvýraznění pracovního inzerátu
- zobrazení na úvodní stránce Portálu řidiče – odkaz zde
- upřednostnění před 12.400+ dalších inzerátů – odkaz zde
- integrace nabídky do desítky tematických článků ve vybraném regionu – odkaz zde
- doporučení pracovní nabídky ve vybraném regionu
- tvorba firemní prezentace, propojení s inzerátem a propsání loga firmy do inzerátu – odkaz zde
2. Spuštění náborové kampaně na sociálních sítích
- Náborová kampaň cílená na Prahu a okolí – odkaz zde
3. Odeslání nabídky mezi více než 8 000 uživatelů přihlášených do hlídacího psa – odkaz zde
4. Příspěvky do facebookové skupiny Práce s Portálem řidiče – odkaz zde
5. Propagace pracovního inzerátu mezi více než 42 000 uživatelů přihlášených do newsletterů
Díky zvolené strategii jsme klientovi zajistili maximální viditelnost, což vedlo k vyššímu povědomí o jeho firmě a náboru v daném regionu. Propojením těchto propagace se nám podařilo přitáhnout pozornost uchazečů a motivovat je k aktivnímu zapojení.