Renault Thalia sedan 1.4 8V 55kW manuál
osobní vůz ojeté používané, nehavarované
Značka a model
Renault Thalia
Karoserie
sedan - 5 dv., 5 sed.
Barva
tmavě modrá
Uvedení do provozu
01/2005
Stav tachometru
83 000 km
Typ paliva
benzín
Motor
1390 ccm, 55 kW
Cena
Prodej vozu Renault Thalia sedan 1.4 8V 55kW manuál
Výbava vozu Renault Thalia sedan 1.4 8V 55kW manuál
- 5 rychlostních stupňů
- autorádio
- deaktivace airbagu spolujezdce
- elektrický startér
- katalyzátor
- manuální převodovka
- rezervní kolo
- USB
- výsuvné opěrky hlav
- zadní mlhovka
- zámek řadící páky
- zásuvka na 12V
Informace o Renault Thalia sedan 1.4 8V 55kW manuál
Vozidlo v základní výbavě, denního používání střídavě městského a dálkového provozu.
Dodělávané kvalitní kotoučové brzdy (tuším že zn. Brembo, uvidím až sundám zimní sadu kol), autorádio s CD mp3 přehrávačem, dost kvalitní na operní koncert Freddieho, chvalitebně na průměrný poslech bigbeatu. Posilovač volantu není, stejně jako žádné elektronické zbytečnosti, které mají často za následek žluté světýlko na palubce či nepojízdnou barikádu. Vše je ryze surové, atmosféricky plněný benzín s plochou křivkou rozložení výkonu se skvěle hodí pro hbitý pohyb po Práglu, kdy se člověk potřebuje někam honem vecpat. Odezva motoru na plynový pedál je téměř okamžitá, žádná turbodíra zde není. Manuální okýnka, LED světlo v kabině i dostatečně silné LED světlo v kufru, přidal jsem i jedno světlo do víka kufru, který dokonale osvítí silnici za autem. Auto má parádní světla, jsou to sice "jen" žárovky, ale jsou dělené a geometrie a rozložení kuželů světel je důvod proč bych si thálii normálně nechal jako druhý auto, je lahoda s tím jezdit v noci. Dálkový světla perfektně svítí a doplňují potkávačky, které díky silnému alternátoru (některé značky tady šetří na výkonu) nezhasínají při dálkovkách a skvěle sekundují viditelnosti a přehledu o situaci. Zadní světla jsou taková klasa, obrysovky jsou dobře vidět i ze bočního pohledu, třetí brzdové světlo mě neoslňuje, ačkoliv je skryto pod zadním sklem. Kufr je, ačkoliv to nevypadá, celkem dost velkej, na týdenní dovolenou dvou lidí s dítětem u moře a stále je dost místa na suvenýry a geologické nálezy. Auto překvapivě hodně uveze, co se váhy týče. nacpané auto na dovolenou a týden výletů, spotřeba vyskočila z 5,8 na 7,1. Trochu limitující je objem nádrže, který je v dnešní době u benzinových fábií ještě menší (tady je to asi 56 litrů a výrobce uvádí asi 6 litrů rezervy). Vůz koupil můj dědeček jako nové v roce 2005. Vůz je spolehlivostí lepší než co jsem zažil u dalších francouzů, zítra bych do něj sednul a jel do Španělska (kdyby nebyl tak drahej benzín). Auto chytá v první sekundě, při mínus dvaceti to může být fteřina a půl (čeká se na posílenou palivovou pumpu). Když se přijede první člověk podívat za měsíc, bude možná potřeba nabít baterku. Jinak baterie a dobíjení fungují na výbornou. Mám k tomu dvě sady plechových kol, na jedné jsou obuty zimní: vpředu Nokian WR Snowproof, jedou první zimu, vzadu dojíždím poslední sezónu asi Barumy. Druhá, letní sada, je též dojížděcí, kde jsou dozadu zimní Polaris 2 a co je na předku si nepamatuji (mám je ve sklepě a tam už teď večer nejdu). Všech osm kol jsou na plechových discích, za 2 tis. dám i druhou sadu.
V autě polevé straně volantu je držák na telefon s USB nabíječem pod palubkou, lze vyvést libovolný kabel k držáku. Výhled pro telefon je dostatečný i pro použití telefonu jako "dashcam". vloni jsem srazil srnku v obci, takže je nový chladič. Plasty jsou opravené a technickou to od tý doby také udělalo. Technickou to udělá i příště, přijeďte se podívat, emise jsou těžce podprůměrné což dává zapravdu dobrému stavu pohonné jednotky. Motor jde plynule a svěže do otáček, seřízení je pohodlné, volnoběh drží normální hodnoty. Zrychlení jsem nezkoušel, ale je lepší než mé aktuální vozidlo s dvojnásobným výkonem v naftě. Nejlepší cestovní rychlost s dobře vyváženými koly mi přijde 120 - 150, na spotřebu je nejvýhodnější rychlost okolo 80 - 110. Autu nevadí terén, vlastně bych řekl, že je do něj tak trochu dělané, jeho světlá výška a prostupnost nechává oktávky daleko za sebou, i rejt je dostatečný pro pohyb po lesních cestách. Lano jsem potřeboval jen jednou, auto je naštěstí lehké, tudíž je možné jej ve třech lidech vytáhnout z kdejaké šlamastiky. Rohožky jsou gumový, včetně velké gumové rohože v kufru, která mi už mnohokrát zachránila tapecírunk.
Tato Thalia je výborná pro začínajícího řidiče, plasty jsou měkké, nárazníky pružné, motor je dobře slyšitelný, ve vysokých otáčkách není hlučný, člověk se naučí vnímat vůz. Stabilita vozu v zatáčkách je plynulá, do smyku jde až při přetažení, při správné geometrii a vyvážených kolech drží vcelku dobře, na mokru (kdy na silnici leží množství vody, né jen vlhká silnice) má tendenci ustřelovat zadek protože je lehký. Pětikvalt umožní jet na pětku padesát pět (doporučuji jen po rovince), zpátečka je dostatečně dlouhá pro hbitý a ostrý couvání. zpátečka je chráněná zvedacím kroužkem na šaltrpáce. Couvací světla svítí nejjasněji ze všeho co jsem doposud řídil, spolu s parádním výhledem přes ouzký sloupky se vám nestane, že byste do něčeho nacouvali. Stejně tak to platí o předku vozu, je kratší než si myslíte, sedíte-li za volantem. Vzhledem k tomu, že auto není stříkačka, schroustá kdejakou sračku z polska. Osobně jsem si to netroufal, stejně jsem jezdil okolo čerpaček a skladů čepra, tak jsem bral bezbiosraček rovnou od krávy, i cenově jsou lepší než třeba šelky.
Auto zrovna stojí v Havlíčkově Brodě, po domluvě se svezete, jsme kousek od vlakáče/busáku.
Štítky
nebourané
Detailní parametry Renault Thalia sedan 1.4 8V 55kW manuál
Základní údaje | |
---|---|
Značka a model | Renault Thalia |
Značka | Renault |
Typ vozu | osobní vůz |
Aktuální stav | |
Stav vozu | ojeté - používané, nehavarované |
Stav tachometru | 83 000 km |
Uvedení do provozu | 01/2005 |
Poškození | nebourané |
Karoserie | |
Typ | sedan |
Barva | tmavě modrá |
Počet dveří | 5 |
Počet míst | 5 |
Motor | |
Typ paliva | benzín |
Zdvihový objem | 1 390 ccm |
Výkon | 55 kW |
Spotřeba | 5,96 |
Převodovka | |
Typ převodovky | manuální |
Počet rychlostí | 5 |
Typ pohonu | přední |
Cena vozu
Prodejní cena
45 000 Kč
Poslední aktualizace informací a ceny vozu před týdnem a více.