PRÁCE 🧰

výpis

Renault Thalia sedan 1.4 8V 55kW manuál

osobní vůz ojeté používané, nehavarované

Značka a model

Renault Thalia

Karoserie

sedan - 5 dv., 5 sed.

Barva

tmavě modrá

Uvedení do provozu

01/2005

Stav tachometru

83 000 km

Typ paliva

benzín

Motor

1390 ccm, 55 kW

Prodej vozu Renault Thalia sedan 1.4 8V 55kW manuál

Bazar - prodej Renault Thalia sedan 1.4 8V 55kW manuál, ojeté, rok 2005, najeto 83000 km, barva tmavě modrá, benzín, výkon motoru 55 kW

Výbava vozu Renault Thalia sedan 1.4 8V 55kW manuál

  • 5 rychlostních stupňů
  • autorádio
  • deaktivace airbagu spolujezdce
  • elektrický startér
  • katalyzátor
  • manuální převodovka
  • rezervní kolo
  • USB
  • výsuvné opěrky hlav
  • zadní mlhovka
  • zámek řadící páky
  • zásuvka na 12V

Informace o Renault Thalia sedan 1.4 8V 55kW manuál

Vozidlo v základní výbavě, denního používání střídavě městského a dálkového provozu.
Dodělávané kvalitní kotoučové brzdy (tuším že zn. Brembo, uvidím až sundám zimní sadu kol), autorádio s CD mp3 přehrávačem, dost kvalitní na operní koncert Freddieho, chvalitebně na průměrný poslech bigbeatu. Posilovač volantu není, stejně jako žádné elektronické zbytečnosti, které mají často za následek žluté světýlko na palubce či nepojízdnou barikádu. Vše je ryze surové, atmosféricky plněný benzín s plochou křivkou rozložení výkonu se skvěle hodí pro hbitý pohyb po Práglu, kdy se člověk potřebuje někam honem vecpat. Odezva motoru na plynový pedál je téměř okamžitá, žádná turbodíra zde není. Manuální okýnka, LED světlo v kabině i dostatečně silné LED světlo v kufru, přidal jsem i jedno světlo do víka kufru, který dokonale osvítí silnici za autem. Auto má parádní světla, jsou to sice "jen" žárovky, ale jsou dělené a geometrie a rozložení kuželů světel je důvod proč bych si thálii normálně nechal jako druhý auto, je lahoda s tím jezdit v noci. Dálkový světla perfektně svítí a doplňují potkávačky, které díky silnému alternátoru (některé značky tady šetří na výkonu) nezhasínají při dálkovkách a skvěle sekundují viditelnosti a přehledu o situaci. Zadní světla jsou taková klasa, obrysovky jsou dobře vidět i ze bočního pohledu, třetí brzdové světlo mě neoslňuje, ačkoliv je skryto pod zadním sklem. Kufr je, ačkoliv to nevypadá, celkem dost velkej, na týdenní dovolenou dvou lidí s dítětem u moře a stále je dost místa na suvenýry a geologické nálezy. Auto překvapivě hodně uveze, co se váhy týče. nacpané auto na dovolenou a týden výletů, spotřeba vyskočila z 5,8 na 7,1. Trochu limitující je objem nádrže, který je v dnešní době u benzinových fábií ještě menší (tady je to asi 56 litrů a výrobce uvádí asi 6 litrů rezervy). Vůz koupil můj dědeček jako nové v roce 2005. Vůz je spolehlivostí lepší než co jsem zažil u dalších francouzů, zítra bych do něj sednul a jel do Španělska (kdyby nebyl tak drahej benzín). Auto chytá v první sekundě, při mínus dvaceti to může být fteřina a půl (čeká se na posílenou palivovou pumpu). Když se přijede první člověk podívat za měsíc, bude možná potřeba nabít baterku. Jinak baterie a dobíjení fungují na výbornou. Mám k tomu dvě sady plechových kol, na jedné jsou obuty zimní: vpředu Nokian WR Snowproof, jedou první zimu, vzadu dojíždím poslední sezónu asi Barumy. Druhá, letní sada, je též dojížděcí, kde jsou dozadu zimní Polaris 2 a co je na předku si nepamatuji (mám je ve sklepě a tam už teď večer nejdu). Všech osm kol jsou na plechových discích, za 2 tis. dám i druhou sadu.
V autě polevé straně volantu je držák na telefon s USB nabíječem pod palubkou, lze vyvést libovolný kabel k držáku. Výhled pro telefon je dostatečný i pro použití telefonu jako "dashcam". vloni jsem srazil srnku v obci, takže je nový chladič. Plasty jsou opravené a technickou to od tý doby také udělalo. Technickou to udělá i příště, přijeďte se podívat, emise jsou těžce podprůměrné což dává zapravdu dobrému stavu pohonné jednotky. Motor jde plynule a svěže do otáček, seřízení je pohodlné, volnoběh drží normální hodnoty. Zrychlení jsem nezkoušel, ale je lepší než mé aktuální vozidlo s dvojnásobným výkonem v naftě. Nejlepší cestovní rychlost s dobře vyváženými koly mi přijde 120 - 150, na spotřebu je nejvýhodnější rychlost okolo 80 - 110. Autu nevadí terén, vlastně bych řekl, že je do něj tak trochu dělané, jeho světlá výška a prostupnost nechává oktávky daleko za sebou, i rejt je dostatečný pro pohyb po lesních cestách. Lano jsem potřeboval jen jednou, auto je naštěstí lehké, tudíž je možné jej ve třech lidech vytáhnout z kdejaké šlamastiky. Rohožky jsou gumový, včetně velké gumové rohože v kufru, která mi už mnohokrát zachránila tapecírunk.
Tato Thalia je výborná pro začínajícího řidiče, plasty jsou měkké, nárazníky pružné, motor je dobře slyšitelný, ve vysokých otáčkách není hlučný, člověk se naučí vnímat vůz. Stabilita vozu v zatáčkách je plynulá, do smyku jde až při přetažení, při správné geometrii a vyvážených kolech drží vcelku dobře, na mokru (kdy na silnici leží množství vody, né jen vlhká silnice) má tendenci ustřelovat zadek protože je lehký. Pětikvalt umožní jet na pětku padesát pět (doporučuji jen po rovince), zpátečka je dostatečně dlouhá pro hbitý a ostrý couvání. zpátečka je chráněná zvedacím kroužkem na šaltrpáce. Couvací světla svítí nejjasněji ze všeho co jsem doposud řídil, spolu s parádním výhledem přes ouzký sloupky se vám nestane, že byste do něčeho nacouvali. Stejně tak to platí o předku vozu, je kratší než si myslíte, sedíte-li za volantem. Vzhledem k tomu, že auto není stříkačka, schroustá kdejakou sračku z polska. Osobně jsem si to netroufal, stejně jsem jezdil okolo čerpaček a skladů čepra, tak jsem bral bezbiosraček rovnou od krávy, i cenově jsou lepší než třeba šelky.
Auto zrovna stojí v Havlíčkově Brodě, po domluvě se svezete, jsme kousek od vlakáče/busáku.

Štítky

nebourané

Detailní parametry Renault Thalia sedan 1.4 8V 55kW manuál

Základní údaje
Značka a model Renault Thalia
Značka Renault
Typ vozu osobní vůz
Aktuální stav
Stav vozu ojeté - používané, nehavarované
Stav tachometru 83 000 km
Uvedení do provozu 01/2005
Poškození nebourané
Karoserie
Typ sedan
Barva tmavě modrá
Počet dveří 5
Počet míst 5
Motor
Typ paliva benzín
Zdvihový objem 1 390 ccm
Výkon 55 kW
Spotřeba 5,96
Převodovka
Typ převodovky manuální
Počet rychlostí 5
Typ pohonu přední

Cena vozu

Prodejní cena
45 000 Kč

Poslední aktualizace informací a ceny vozu před týdnem a více.

Prodejce

Vít Lajner

Telefon 728… zobrazit

58001 Havlíčkův Brod

Poptat vozidlo

Další podobné nabídky

Kontaktovat prodejce vozu
Renault Thalia sedan 1.4 8V 55kW manuál

Máme pro vás zajímavé rady, tipy a akční auto-moto nabídky nejen na zimu. Chcete o nich vědět?