PRÁCE 🧰

Případová studie Toyota C-HR Neon Lime

V rámci kampaně byla připravena recenze Toyota C-HR Neon Lime v podobě článku v našem internetovém magazínu. Na článek s recenzí odkazovalo několik reklamních inzerátů na Facebooku a Instagramu. Dále kampaň zahrnovala reklamní formát Canvas, který uživatelům nabídl možnost přečíst si zkrácenou verzi recenze přímo v prostředí Facebooku bez přechodu na web. 

Výsledky jsou pro nás vždy na prvním místě, proto cílíme na skutečné zájemce o daný automobil, které můžeme znovu oslovit remarketingovými kampaněmi (např. pozvánka na testovací jízdu, atp.).

Podívejte se s námi, jakých čísel kampaň dosáhla

92 528 
zobrazení reklam

60 624
oslovených uživatelů

 

Test (recenze) Toyota C-RH

Ukázka reklamních formátů na sociálních sítích

Reklamní formáty kampaně na Toyota C-RH

Reklamní formáty kampaně na Toyota C-RH


3 839
kliknutí na reklamu


129
celkových reakcí
u inzerátů


59
komentářů
pod inzeráty


2 248x
zobrazení recenze
na webu


2:37 min.
průměrná doba
strávená na stránce

 

Skvělé výsledky ve vyhledávačích

Google search v době trvání kampaně

  • Toyota C-HR Neon Lime test - 1. stránka
  • Toyota C-HR Neon Lime recenze - 1. stránka

Google zprávy v době trvání kampaně

  • Toyota C-HR Neon Lime recenze - 1. stránka / 2. místo
  • Toyota C-HR Neon Lime test - 1. stránka / 2. místo
  • Toyota C-HR test - 1. stránka / 2. místo
     

V době trvání kampaně i po skončení si udržoval článek s recenzí skvělé pozice ve vyhledávačích.

 

Ukázka výsledku kampaně ve fulltextovém vyhledávání

Ukázka výsledku kampaně ve fulltextovém vyhledávání

Ukázka výsledku kampaně ve fulltextovém vyhledávání

Ukázka výsledku kampaně ve fulltextovém vyhledávání

Ukázka výsledku kampaně ve fulltextovém vyhledávání

 

Líbí se vám, jak jsme propagovali Toyotu C-HR? Ozvěte se a rádi vám pomůžeme.

Máme pro vás zajímavé rady, tipy a akční auto-moto nabídky nejen na jaro. Chcete o nich vědět?