Případová studie Toyota C-HR Neon Lime
V rámci kampaně byla připravena recenze Toyota C-HR Neon Lime v podobě článku v našem internetovém magazínu. Na článek s recenzí odkazovalo několik reklamních inzerátů na Facebooku a Instagramu. Dále kampaň zahrnovala reklamní formát Canvas, který uživatelům nabídl možnost přečíst si zkrácenou verzi recenze přímo v prostředí Facebooku bez přechodu na web.
Výsledky jsou pro nás vždy na prvním místě, proto cílíme na skutečné zájemce o daný automobil, které můžeme znovu oslovit remarketingovými kampaněmi (např. pozvánka na testovací jízdu, atp.).
Podívejte se s námi, jakých čísel kampaň dosáhla
92 528
zobrazení reklam
60 624
oslovených uživatelů
Ukázka reklamních formátů na sociálních sítích
3 839
kliknutí na reklamu
129
celkových reakcí
u inzerátů
59
komentářů
pod inzeráty
2 248x
zobrazení recenze
na webu
2:37 min.
průměrná doba
strávená na stránce
Skvělé výsledky ve vyhledávačích
Google search v době trvání kampaně
- Toyota C-HR Neon Lime test - 1. stránka
- Toyota C-HR Neon Lime recenze - 1. stránka
Google zprávy v době trvání kampaně
- Toyota C-HR Neon Lime recenze - 1. stránka / 2. místo
- Toyota C-HR Neon Lime test - 1. stránka / 2. místo
- Toyota C-HR test - 1. stránka / 2. místo
V době trvání kampaně i po skončení si udržoval článek s recenzí skvělé pozice ve vyhledávačích.