PRÁCE 🧰

Případová studie Toyota Aygo

V rámci kampaně byla připravena recenze Toyota Aygo v podobě článku v našem internetovém magazínu. Na článek s recenzí odkazovalo několik reklamních inzerátů na Facebooku a Instagramu. Dále kampaň zahrnovala reklamní formát Canvas, který uživatelům nabídl možnost přečíst si zkrácenou verzi recenze přímo v prostředí Facebooku bez přechodu na web. 

Výsledky jsou pro nás vždy na prvním místě, proto cílíme na skutečné zájemce o daný automobil, které můžeme znovu oslovit remarketingovými kampaněmi (např. pozvánka na testovací jízdu, atp.).

Podívejte se s námi, jakých čísel kampaň dosáhla

152 371 
zobrazení reklam

80 686
oslovených uživatelů

 

Test (recenze) Toyota Aygo

Ukázka reklamních formátů na sociálních sítích

Reklamní formáty kampaně na Toyota Aygo

Reklamní formáty kampaně na Toyota Aygo


6 722
kliknutí na reklamu


304
celkových reakcí
u inzerátů


5 ze 40
komentářů
byly fotky
od majitelů vozu


2 966x
zobrazení recenze
na webu


2:58 min.
průměrná doba
strávená na stránce

 

Skvělé výsledky ve vyhledávačích

Google search v době trvání kampaně

  • recenze toyota aygo - 1. stránka
  • toyota aygo recenze - 2. stránka
  • aygo recenze - 1. stránka
  • recenze aygo - 1. stránka

Google zprávy v době trvání kampaně

  • aygo - 1. stránka / 2. místo
  • toyota aygo - 1. stránka / 2. místo
  • toyota aygo recenze - 1. stránka
     

V době trvání kampaně i po skončení si udržoval článek s recenzí skvělé pozice ve vyhledávačích.

 

Ukázka výsledku kampaně ve fulltextovém vyhledávání

Ukázka výsledku kampaně ve fulltextovém vyhledávání

Ukázka výsledku kampaně ve fulltextovém vyhledávání

Ukázka výsledku kampaně ve fulltextovém vyhledávání

 

 

Líbí se vám, jak jsme propagovali tento vůz? Napište si o více informací.

Máme pro vás zajímavé rady, tipy a akční auto-moto nabídky nejen na jaro. Chcete o nich vědět?