PRÁCE 🧰

Případová studie Lexus NX 300h

V rámci kampaně byla připravena recenze Lexus NX 300h v podobě článku v našem internetovém magazínu. Na článek s recenzí odkazovalo několik reklamních inzerátů na Facebooku a Instagramu. Dále kampaň zahrnovala reklamní formát Canvas, který uživatelům nabídl možnost přečíst si zkrácenou verzi recenze přímo v prostředí Facebooku bez přechodu na web. 

Výsledky jsou pro nás vždy na prvním místě, proto cílíme na skutečné zájemce o daný automobil, které můžeme znovu oslovit remarketingovými kampaněmi (např. pozvánka na testovací jízdu, atp.).

Podívejte se s námi, jakých čísel kampaň dosáhla

30 135 
zobrazení reklam

19 699
oslovených uživatelů

 

Lexus NX 300h

Ukázka reklamních formátů na sociálních sítích

Reklamní formáty kampaně na Lexus NX 300h

Reklamní formáty kampaně na Lexus NX 300h


1 118
kliknutí na reklamu


45
celkových reakcí
u inzerátů


7
komentářů
pod inzeráty


724x
zobrazení recenze
na webu


3:10 min.
průměrná doba
strávená na stránce

 

Skvělé výsledky ve vyhledávačích

Google search v době trvání kampaně

  • Lexus NX 300h test - 1. stránka
  • Lexus NX 300h recenze - 1. tránka
  • Lexus NX 300h - 2. stránka

Google zprávy v době trvání kampaně

  • Lexus NX 300h - 1. stránka / 1. místo
  • Lexus NX 300h test - 1. stránka / 1. místo
  • Lexus NX 300h recenze - 1. stránka / 1. místo

V době trvání kampaně i po skončení si udržoval článek s recenzí skvělé pozice ve vyhledávačích.

 

Ukázka výsledku kampaně ve fulltextovém vyhledávání

Ukázka výsledku kampaně ve fulltextovém vyhledávání

Ukázka výsledku kampaně ve fulltextovém vyhledávání

Ukázka výsledku kampaně ve fulltextovém vyhledávání

Ukázka výsledku kampaně ve fulltextovém vyhledávání

Ukázka výsledku kampaně ve fulltextovém vyhledávání

 

Líbí se vám, jak jsme propagovali tento Lexus NX? Ozvěte se, rádi pomůžeme i vám.

Máme pro vás zajímavé rady, tipy a akční auto-moto nabídky nejen na jaro. Chcete o nich vědět?