Případová studie Lexus NX 300h
V rámci kampaně byla připravena recenze Lexus NX 300h v podobě článku v našem internetovém magazínu. Na článek s recenzí odkazovalo několik reklamních inzerátů na Facebooku a Instagramu. Dále kampaň zahrnovala reklamní formát Canvas, který uživatelům nabídl možnost přečíst si zkrácenou verzi recenze přímo v prostředí Facebooku bez přechodu na web.
Výsledky jsou pro nás vždy na prvním místě, proto cílíme na skutečné zájemce o daný automobil, které můžeme znovu oslovit remarketingovými kampaněmi (např. pozvánka na testovací jízdu, atp.).
Podívejte se s námi, jakých čísel kampaň dosáhla
30 135
zobrazení reklam
19 699
oslovených uživatelů
Ukázka reklamních formátů na sociálních sítích
1 118
kliknutí na reklamu
45
celkových reakcí
u inzerátů
7
komentářů
pod inzeráty
724x
zobrazení recenze
na webu
3:10 min.
průměrná doba
strávená na stránce
Skvělé výsledky ve vyhledávačích
Google search v době trvání kampaně
- Lexus NX 300h test - 1. stránka
- Lexus NX 300h recenze - 1. tránka
- Lexus NX 300h - 2. stránka
Google zprávy v době trvání kampaně
- Lexus NX 300h - 1. stránka / 1. místo
- Lexus NX 300h test - 1. stránka / 1. místo
- Lexus NX 300h recenze - 1. stránka / 1. místo
V době trvání kampaně i po skončení si udržoval článek s recenzí skvělé pozice ve vyhledávačích.