🇦🇹 Diesel 1,64 € Natural 95 1,66 € 🇨🇿 Diesel 37,21 Kč Natural 95 39,73 Kč 🇩🇪 Diesel 1,66 € Natural 95 1,84 € 🇫🇷 Diesel 1,68 € Natural 95 1,84 € 🇭🇷 Diesel 1,38 € Natural 95 1,47 € 🇭🇺 Diesel 598,70 HUF Natural 95 602,40 HUF 🇮🇹 Diesel 1,70 € Natural 95 1,85 € 🇵🇱 Diesel 6,56 PLN Natural 95 6,61 PLN 🇸🇮 Diesel 1,46 € Natural 95 1,47 € 🇸🇰 Diesel 1,52 € Natural 95 1,63 € 🇦🇹 Diesel 1,64 € Natural 95 1,66 € 🇨🇿 Diesel 37,21 Kč Natural 95 39,73 Kč 🇩🇪 Diesel 1,66 € Natural 95 1,84 € 🇫🇷 Diesel 1,68 € Natural 95 1,84 € 🇭🇷 Diesel 1,38 € Natural 95 1,47 € 🇭🇺 Diesel 598,70 HUF Natural 95 602,40 HUF 🇮🇹 Diesel 1,70 € Natural 95 1,85 € 🇵🇱 Diesel 6,56 PLN Natural 95 6,61 PLN 🇸🇮 Diesel 1,46 € Natural 95 1,47 € 🇸🇰 Diesel 1,52 € Natural 95 1,63 €
PRÁCE 🧰

Seat začal přepravovat díly mezi halami pomocí automatických vozidel

11. 2. 2020 1 min. čtení diskuze (0) Technologie Seat

Seat je prvním průmyslovým výrobcem v Evropě, který používá i ve venkovních zónách automatizovaná vozidla. Ta vozí díly mezi jednotlivými halami.

Přeprava zboží nebo dílů v rámci haly pomocí autonomních vozítek není nic nového. Seat ale začal s transportem i ve venkovním prostředí, mezi halami a navíc bez magnetických vodicích systémů. Tedy žádné dráty natažené v zemi, které fungují v podstatě jako koleje. Vozidla AGV (Automated Guided Vehicles) jsou vybavená navigačním systémem SLAM (Simultaneous Localisation And Mapping), připojením k 4G mobilní síti a indukčním nabíjením akumulátorů

Seat AGV

V areálu závodu Martorell v současné době funguje 8 těchto vozidel, které táhnou přípojné vozíky. Délka soupravy může být až 25 metrů a užitečné zatížení činí 10 tun. Trasy pro přepravu jsou 3,5 kilometru dlouhé. Dohromady denně najezdí AGV asi 240 kilometrů. Pro vozidla nebylo nutné dělat žádné stavební úpravy a naučit je nové trasy je čistě softwarovou záležitostí. 

Flotila venkovních vozidel AGV sníží emise CO2 o 1,5 tuny ročně. Dosud totiž tyto dodávky dílů zajišťovala nákladní vozidla. Také se zvýšila hospodárnost a nákladová efektivita. Současně bylo možné snížit skladové zásoby v místech nakládky i vykládky. Podařilo se i minimalizovat intenzitu dopravy uvnitř areálu závodu.

Seat AGV

Zdroj médií: seat.

Podobné články