🇦🇹 Diesel 1,64 € Natural 95 1,66 € 🇨🇿 Diesel 37,21 Kč Natural 95 39,73 Kč 🇩🇪 Diesel 1,66 € Natural 95 1,84 € 🇫🇷 Diesel 1,68 € Natural 95 1,84 € 🇭🇷 Diesel 1,38 € Natural 95 1,47 € 🇭🇺 Diesel 598,70 HUF Natural 95 602,40 HUF 🇮🇹 Diesel 1,70 € Natural 95 1,85 € 🇵🇱 Diesel 6,56 PLN Natural 95 6,61 PLN 🇸🇮 Diesel 1,46 € Natural 95 1,47 € 🇸🇰 Diesel 1,52 € Natural 95 1,63 € 🇦🇹 Diesel 1,64 € Natural 95 1,66 € 🇨🇿 Diesel 37,21 Kč Natural 95 39,73 Kč 🇩🇪 Diesel 1,66 € Natural 95 1,84 € 🇫🇷 Diesel 1,68 € Natural 95 1,84 € 🇭🇷 Diesel 1,38 € Natural 95 1,47 € 🇭🇺 Diesel 598,70 HUF Natural 95 602,40 HUF 🇮🇹 Diesel 1,70 € Natural 95 1,85 € 🇵🇱 Diesel 6,56 PLN Natural 95 6,61 PLN 🇸🇮 Diesel 1,46 € Natural 95 1,47 € 🇸🇰 Diesel 1,52 € Natural 95 1,63 €
PRÁCE 🧰

Na Pikes Peak vyjel vodíkový náklaďák

8. 3. 2021 1 min. čtení diskuze (0) Aktuality Toyota

Pikes Peak v Coloradu každý rok vítá závodníky, kteří se snaží dostat na vrchol kopce v co nejrychlejším čase. Kenworth T680 FCEV pohání vodíkový systém, který dodala Toyota.

Naklaďák vypadá vcelku konvenčně a čas, ve kterém se na Pikes Peak vyšplhal, neznáme. Převýšení je 1 430 metrů, sklon je v průměru něco přes 7 % a celá trať má 156 zatáček. Podle hlavního inženýra z Toyota Motor North America Research and Development vůz splnil očekávání a prokázal "dokonalé jízdní vlastnosti".

Na Kenworthu T680 FCEV nás ale v tiskové zprávě zaujala jiná věc. Nákladní vůz pohání větší verze vodíkového motoru ze sedanu Toyota Mirai. Generuje výkon 470 koní a umožňuje dojezd 560 kilometrů. Natankovat všechny vodíkové nádrže Toyoty trvá 15 minut.

Zdroj médií: Toyota.

Podobné články